Boštjan Troha, direktor Zavoda Nostalgija, je z oglaševanjem Muzikala Broadway zavajal javnost. Tako so sporočili s Tržnega inšpektorata RS.
Po pravico na sodišče
To pa žal ne pomeni nič za kupce vstopnic, ki zahtevajo vrnitev denarja, saj bodo morali to doseči prek sodišča oziroma se obrniti neposredno na Zavod Nostalgija, ki je predstavo organiziral v Cankarjevem domu 6., 7. in 8. novembra. Ta pa je tistim, ki so to že storili, reklamacijo zavrnil in se skliceval na "dejstvo", da je bila predstava izvedena v celotnem obsegu in kakovosti ter da je bila jasno in pošteno oglaševana. Tržni inšpektorat namreč lahko neposredno vračilo denarja zahteva le, če se obe strani (tako kupec kot ponudnik) strinjata, da oglaševanje ni bilo primerno oziroma je sporno oglaševanje nedvomno dokazano.
Pod lupo tudi Horvatova
Prvo prijavo je tržni inšpektorat dobil 8. novembra, glavnina prijav pa je sledila od 10. do 13. novembra, ko so o tem začeli podrobneje poročati tudi mediji. Na podlagi prijav je bil 11. novembra uveden inšpekcijski postopek. Inšpekcijski pregled je bil opravljen pri prodajalcu vstopnic Eventim.si, direktorju Zavoda Nostalgija Boštjanu Trohi in izvajalki predstave družbi Dance oziroma njeni koreografinji Mojci Horvat.
Na naše klice se včeraj za komentar ugotovitve inšpektorata nista odzivala ne Mojca Horvat ne Boštjan Troha. Oglasil pa se nam je direktor Cankarjevega doma Mitja Rotovnik, ki je ugotovitev pozdravil takole: "Končno!" To, da od Zavoda Nostalgija zaradi spora o napaki kupci ne bodo dobili nazaj denarja, pa je označil za bedo.
Krvavega denarja ne vračajo
Muzikal Broadway. Tržni inšpektorat je ugotovil zavajanje pri oglaševanju. Kupci vstopnic pa bodo za vračilo denarja morali na sodišče.