Čeprav gre za koncept, ki predstavlja Kijino vizijo terenca prihodnosti, 4466 milimetrov dolgo
vozilo hkrati najavlja slogovne elemente prihodnjih serijskih modelov. Svetovna premiera KND-4 je
bila lani v Seulu, ko je novinec v soju žarometov demonstriral Kijino oblikovalsko filozofijo
Designology (Design&Technology), ki uteleša predanost proizvodnji estetskih, a tudi tehnološko
naprednih vozil.
Od posebnosti naj izpostavimo 20-palčna platišča s pnevmatikami dimenzij 245/50 R20, moderno
razsvetljavo LED in "higt-tech" notranjost. Prostora je za štiri potnike, vsak od njih pa bo imel
svoj sedež. Metalni zaključek številnih elementov, napredna IT-tehnologija in številne luči
notranjost Kijine študije naredijo še privlačnejšo. Široko vetrobransko steklo daje slutiti, da je
notranjost prostorna, hkrati pa je v zanimivem nasprotju s celotno obliko svetil LED. Medosna
razdalja je 2630 milimetrov, širina 1860, višina pa 1600 milimetrov, kratki previsi pa zagotavljajo
odlične "off-road" sposobnosti.
Študijo poganja 2,2-litrski dizelski motor VG s štirimi cilindri in pogonom na vsa štiri
kolesa, in sicer ob pomoči zadnje različice sistema ATT (Active Torque Transfer), ki samodejno
razporeja navor na kolesa z največjim oprijemom.
Kijin dokaz vsestranskosti
Kia je na avtomobilskem sejmu v Bruslju evropskemu občinstvu premierno predstavila koncept KND-4. KND-4 bi lahko označili za dinamičnega in izvirnega, poglede privlači z močnim značajem in individualnostjo.