Prejšnji teden se je Jan Plestenjak na svojem Facebook profilu pritožil, da ga na recepciji hotela Kempinski Palace Portorož nihče ni razumel slovensko. PR-služba omenjenega hotela odgovarja, da omenjenega dogodka ne bodo komentirali: "Načeloma nikoli ne komentiramo izjave ali stališča v medijih, kot je Facebook, saj se zavedamo, da v demokratični državi, kot je Slovenija, lahko vsakdo objavi svoje osebno mnenje."
Iz portoroškega hotela Kempinski so še sporočili, da je petinsedemdeset odstotkov njihovih zaposlenih slovensko govorečih: "Seveda imamo tudi tuj kader, ker je Kempinski mednarodna skupina, ki upravlja dvainsedemdeset hotelov po celem svetu. Prav tako imamo tudi tuji kader, ki se pri nas izobražuje. Zagotavljamo pa, da je na naši recepciji vedno slovensko govoreče osebje in je komunikacija v slovenščini vedno možna," dodajajo.
Kempinski: "Komunikacija v slovenščini je vedno možna"
Hotel Kempinski Palace Portorož Plestenjakove obtožbe na Facebooku ne komentira.
Če bodo kaznovali Planico zaradi nerabe Slovenščine , naj prej usekajo in to do daske tale in podobne hotele !
Ajoj ke sramota pa še se upajo objavit, da v hotelu ki je v SLOVENIJI samo 75% govori slovensko? Torej …
Na žalost tudi njihova spletna stran nima besedice Slovenščine. Za obletnico se bomo zato, zaradi protesta, zabavali drugje!! Ker smo …