Predstavljamo vam nekaj namigov, kako ustvarjati pozitiven vtis na delovnem mestu:
- Komunicirajte v pravi smeri – Dvome in negativne feedbacke sporočajte višjemu položaju (šefu). Pozitivna sporočila ali nove ideje sporočite nižjemu položaju (osebju, kolegom).
- Bodite prostovoljci – Kadar vodstvo išče prostovoljce za nove projekte, se vedno javite prvi, če veste, da bi nalogo opravili dobro. S tem ubijete dve muhi na en mah: dobite plus točke za proaktivnost in se izognete nalogam, pri katerih niste dobri.
- Najprej pomagajte sebi - najprej zaključite svoje naloge, šele nato pomagajte drugim. Če je pomoč drugim del vaših zadolžitev, se posvetujte s šefom o prioritetah.
- Smejte se – Nasmeh na ustih lahko pričara čudeže na vas in ljudi okoli vas. Nasmeh je kot nalezljiv virus, ki ljudi dela srečne.
- Delite svoje izkušnje – Delite svoje izkušnje, znanje in sposobnosti s svojimi kolegi. S tem boste dosegli, da bodo tudi sodelavci in šef svoje raje delili z vami. Iz tega recipročnega odnosa boste dobili več, kot boste vanj vložili.
- Vedno imejte pripravljeno vsaj eno rešitev – Nikoli ne razlagajte problemov svojemu šefu. Če že, imejte vedno pripravljenih nekaj rešitev. Če imate samo eno, dodajte še kakšno, za katero veste, da je šef ne bo sprejel.
- Obnašajte se, kot bi bilo podjetje vaše – Vedno razmislite, kako bo kakšna odočitev vplivala na uspeh podjetja. Postavite se v kožo svojega šefa.
- Delajte pametno, ne trdo – Delati trdo in brez pametnega razmisleka je najtežji način za služenje denarja. Kdor dela pametno, lahko pride do enakega rezultata v krajšem času kot tisti, ki samo trdo dela.
- Delajte trdo samo takrat, ko je to potrebno – Včasih se podjetje znajde v situaciji, ki od vas zahteva malo več vložka in časa, da se problem reši. Storite to, ljudje bodo to cenili. Ni pa vam treba ostajati v službi pozno vsak dan. To je lahko razumljeno kot da ste neučinkoviti ali počasni.
- Nikoli ne recite NE takoj – Ko dobite neko nalogo ali problem, prosite za nekaj časa za razmislek. S tem si pridobite nekaj zaupanja, saj ste o zadevi vsaj razmislili, četudi vi že iz izkušenj veste, da naloge ne boste mogli opraviti. Morda pa med razmislekom le najdete kakšno rešitev.
- Vedno imate še malo rezerve – Kadar mislite, da ste izčrpali vse svoje moči, se poglobite še enkrat. Postavite se v drugačno perspektivo in preučite problem, cilj, podjetje, ekipo, … Morda najdete še kakšno stvar, vredno izboljšave.
Z upoštevanjem teh nasvetov vas bodo sodelavci in šefi jemali kot pozitivno osebnost in koristnega zaposlenega, na katerega se je lahko zanesti. Škoda bi vas bilo izgubiti.