Kako McDonald's polepša hamburgerje

Medtem ko je za pripravo navadnega McDonald'sovega hamburgerja potrebnih le nekaj minut, priprava hamburgerja, ki ga bodo uporabili v reklami, vzame precej več časa. Za to skrbi stilist za hrano.
Oglej si celoten članek

Ste se kdaj vprašali, zakaj je hamburger na oglasnem panoju videti lepši, okusnejši in večji kot v resnici? Odgovor na to ima vodja marketinga v kanadskem McDonald'su, Hope Bagozzi. Ta je naredila primerjavo med navadnim hamburgerjem in tistim, ki služi kot model za reklamo. "Razlike v bistvu ni, sestavine so povsem enake, le da pripravi hamburgerja za oglas namenimo veliko več časa," je povedala Hope in dodala, da jim pri tem pomaga tako imenovani stilist za hrano, ki sestavine postavi tako, da so na fotografiji dobro vidne. Posebno pozornost namenijo siru, ki ga dodatno stopijo, da je videti še bolj mamljiv, za piko na i pa kečap vbrizgavajo z brizgo. Za končni izdelek poskrbi fotošop, ki skrije vse napake in poudari barve.

Bagozzijeva se v prispevku najprej odpravi v McDonald's po hamburger, nato pa ga odnese k stilistu, da bi naredila primerjavo. V zgornjem videu preverite, kako se navaden hamburger razlikuje od modela za fotografiranje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.