"Ko sva prvič in sva prismodila tvoje spodnjice," piše ob koncu oglasa za trgovino s pohištvom Lesnina, v videu pa nastopa par, ki v navalu strasti zažge večerjo. Oglas je šele prišel v javnost, pa že razburja. Številni so namreč mnenja, da so šli oglaševalci in njihov naročnik predaleč. Tako so se pritožili na Instagramu:
"Katastrofa."
"Ko strank več ne prepričaš s kvaliteto in razmerjem 'price/ performance' se zatečeš k takšnemu oglaševanju. Verjetno je bil cilj izpasti provokativen in izviren, realno pa je oglas zgolj cenen in brezobziren poizkus privabljanja pozornosti. Namesto da bi poskusili vsaj z eno samo ideje predstaviti funkcionalnost in estetiko pohištva. Manjka vam samo še, da Tina Gaber skoči izpod pokrovke z nutrijo in pripisom 'se spomniš ko si prvič pernatemu pokazala svojega bobra."
"Tako neokusne reklame pa že dolgo ne, marketing katastrofa."
Medtem ko so drugi navdušeni:
"Top! Ful me spomni na Lars von Trier-a. Vesela sem, da tudi pri nas oglaševalcem ne zmanjka."
"Top! Oglaševalska scena danes rabi več jajc!"
"Vse pohvale klientu, da si upa preizkusit nekaj drznega! Top."
Naj spomnimo, da je lansko leto veliko pozornosti vzbudil še en drzen oglas. "Je vaš vrt zapuščen? Uredite ga z našo pomočjo," se je glasil cestni oglas Gozdnega gospodarstva Novo mesto, ki je na ta način oglaševal svojo cvetličarno Straža in Vrtni center Novo mesto. Nič posebnega, dokler ne opazite fotografijo na oglasnem panoju. Pano je namreč krasilo golo žensko telo, katerega intimni del je prekrival nasmejani vrtnar.
Na dotični oglas so se lansko leto odzvali celo študentje in predavateljica na novomeški višji medijski šoli. Meni so, da je sporočilnost dotičnega oglasnega panoja po njihovem mnenju spolno stereotipna in žensko prikazuje kot spolni objekt.
"Jumbo plakat Gozdnega gospodarstva Novo mesto o urejanju zanemarjenega vrta, ki ga je te dni mogoče opaziti v Novem mestu in okolici, je pritegnil tudi našo pozornost. Menimo, da bi morali biti pri izbiri fotografij za javno objavo oglaševalci pozorni na to, kako so na njih ljudje prikazani. Uporaba fotografij žensk bi morala biti spoštljiva do njihovega dostojanstva, vse prevečkrat pa se zgodi, da so ženske prikazane v stereotipnih vlogah, ki jih omejujejo in pomanjšujejo, kar lahko krepi neenakost med spoloma in prispeva k družbenim predsodkom, ki jih prenašamo na mlajše generacije," so v Dolenjskem listu lansko leto zapisali Jerca Božič Kranjec, predavateljica medijske produkcije na Ekonomski šoli Novo mesto, Višji strokovni šoli, in študentje medijske produkcije.
Plehko in nedomiselno. Ocitno je bil namen le zbuditi pozornost v stilu "samo da se govori". Govorilo se bo, kupovalo …
Oh, Lesnina, če nimate privlačnih izdelkov po solidnih cenah in zato brezupno poskušate pritegniti pozornost s slaboumnimi reklamami, je to …
oh kako nemoralno. kaj pa hoferjeva reklama z unim bedakom in njihove gole bombice z mandarinami. to je nagravžno. sicer …