V medijskih krogih so se pojavile govorice, da naj bi si župan Zoran Janković oziroma Mestna občina ljubljana (MOL) na odprtju novega ljubljanskega stadiona želel videti nastop irske skupine U2 ali pa britanskega pop pevca Eltona Johna. Na MOL tega niso želeli ne potrditi ne zanikati: “Načrtujemo tudi zabavni (glasbeni) dogodek ob odprtju. Konkretno o vsebini in terminih bomo javnost pravočasno obvestili.” V igri za veliko odprtje naj bi bili še Dire Straits, Stevie Wonder in Eric Clapton. Neuradno pa smo iz zanesljivih virov izvedeli, da naj bi jeseni v novi dvorani na Stožicah nastopil legendarni Leonard Cohen. O njegovem prihodu v Slovenijo se govori že dlje časa, zdaj pa naj bi bil končno znan tudi datum. Cohen bo 25. julija nastopil tudi v Zagrebu.
Beograd pester, Ljubljana mrtvilo
“Končno bomo v Ljubljani dobili spodoben koncertni objekt (stadion in dvorana Stožice, op. a.), a se zna zgoditi, da bo program zelo skromen oziroma ga ne bo. To pa tudi zaradi odpadlega Madonninega koncerta lani. Ta je naredil slovenski trg še nestabilnejši in slovenske kupce vstopnic še nezaupljivejše,” o slovenski koncertni sceni ugotavlja organizator Mladen Patajac, ki je v Slovenijo pred leti denimo pripeljal skupino R.E.M. “V Beogradu se koncerti nizajo, pri
Mladen PatajacV Beogradu nizajo koncerte, pri nas pa prosjačimo za bančne kredite.
nas pa prosjačimo za bančne kredite. Naj vam razložim – v Beogradu so dva meseca prej zelo dobro prodali nedavna koncerta skupine Rammstein in Erica Claptona, zdaj agenti velikih glasbenikov z njimi sklepajo že nove posle in program se polni kar sam od sebe. Če bi toliko prej razprodali tudi kakšen koncert v Ljubljani, bi se nam lahko odprla serija velikih koncertov,” je prepričan Patajac.
V Sloveniji ne dobi kredita za koncert
Dodaja, da je največja težava slovenskih organizatorjev ta, da ne dobijo bančnih kreditov, saj si s sponzorji ne morejo pomagati, ker jih praktično ni: “V Sloveniji
ne morem dobiti kredita za koncert in nisem edini. Če bi šel v tujini, recimo v Trstu, na banko in jim omenil, da delam koncert Christine Aguillere ali U2, bi naredili raziskavo, in ker so to velika imena, bi mi takoj dali posojilo ali sodelovali pri financiranju koncerta. To bi bila njihova investicija. Pri nas to ni možno. Zakaj? Ker bodo banke prej dale deset milijonov evrov za nek gradbeni projekt, čeprav bodo denar na koncu izgubili, kot pol milijona evrov za koncert. Čeprav gre v osnovi za isto stvar – za posel. Sicer sem ljubitelj glasbe, vendar je organizacija koncertov moj kruh – to je biznis!”