Karmen Meze in Neža Mlakar sta s svojimi naravnimi sladoledi La Popsi osvojili Slovenijo in tudi prvo mesto v tretji sezoni oddaje Štartaj Slovenija, saj so njune lučke postale hit produkt leta 2019. Prijateljici sta že od otroštva in sprva sta sanjali o poslu s tortami, na idejo o slastnih naravnih lučkah pa prišli povsem naključno. Obe sta namreč ob istem času rodili in prav začetki La Popsi lučk segajo v prve mesece materinstva, ko sta jih ponujali svojima dojenčkoma ob izraščanju prvih zob.
Danes podjetje vodita že osmo leto in uspešno obvladujeta lep tržni delež, zato sta konkurenco pričakovali veliko prej, kot se je dejansko zgodila. Hrvaško podjetje je na trg namreč spravilo skoraj identične proizvode, veganske lučke podobnega videza in celo imena, Daš Pops. A ne le to, tudi podjetje Daš Pops se je namreč predstavilo v hrvaški različici Start Up oddaje Startaj Hrvatska (Štartaj Hrvaška), ki jo organizira trgovinsko podjetje Spar.
"Pričakovali sva, da bo na neki točki na trg vstopila konkurenca, a sva presenečeni, da se je to zgodilo šele po sedmih letih. Obvladujeva lep tržni delež, slediva svoji viziji in poslujeva transparentno. Najini recepti so na embalaži, izdelki so brez aditivov in umetnih sladil, v prvi vrsti pa so okusi všeč nama, saj stojiva za tem, kar prodajava. S konkurenco se ne obremenjujeva," je o konkurenci s Hrvaške za Žurnal24 povedala direktorica slovenskega podjetja La Popsi Neža Mlakar. Podjetnici se trenutno osredotočata na optimizacijo procesov, da bodo njuni izdelki cenejši in dostopnejši. Letos pa bosta razvijali tudi nove produkte, ki bodo na trg prišli drugo leto.
Kockasti ne spoštujejo nobenih pravil, ko gre za denar..