"Kot kaže se je direktorica odločila honorarne sodelavce zdesetkati. Biziljeva nam je še decembra lani v dopisu zapisala, da zelo dobro razume naše delo, položaj in stiske. Da smo za delovanje TV Slovenija nepogrešljivi in da bodo v naslednjih mesecih bolje in bolj strokovno uredili okoliščine v katerih delamo," pravi vir in dodaja: "Namesto tega imamo trimesečne pogodbe, ki nam bodo čez nekaj dni potekle, novih pa nismo še dobili. Ne vemo, kaj bo z nami."
S TV Slovenija odgovarjajo: "Res je, da večini stalnih honorarnih sodelavcev (na TV Slovenija jih je okoli 280) konec marca 2015 potečejo pogodbe, vendar pa pripravljamo nove."
Na vprašanje zakaj s honorarci sklepajo le trimesečne pogodbe odgovarjajo, da pripravljajo nove, šest mesečne, ki jih bodo sodelavci kmalu prejeli: "Vzrok za pripravo krajših pogodb je postopek sprejemanja delovnih normativov na TV Slovenija, s katerimi bomo dolgoročno zagotovili enako plačilo za enako opravljeno delo."
A sodeč po pojasnilih iz kabineta Ljerke Bizilj lahko sklepamo, da pogodbe ne bodo podaljšali vsem: "Utemeljeni predlogi za sklenitev pogodbe o honorarnem delu, ki jih bodo predlagali v uredništvih, bodo odobreni."
"Na eni strani bi honorarce zdesetkali, na drugi jih zaposlujejo"
"Načeloma me ne moti, da se število honorarnih sodelavcev zmanjša in da se bolj obremeni redno zaposlene. A trditve direktorice, da bo to storila, so milo rečeno cinične, če pogledate novo zabavno oddajo Ne se hecat'. Pripravljajo jo skoraj izključno honorarni sodelavci, njen proračun pa je velikanski. Tudi maskerji in kostumografi so zunanji sodelavci, čeprav imamo enih in drugih na televiziji zaposlenih cel kup," še poudarja vir.
"Drži informacija, da gre večinoma za zunanje sodelavce. Gre za produkcijsko skupino, ki ni vezana na eno televizijo, ampak na trgu ustvarja oddaje za različne televizije. Izvajalca oddaje smo izbrali na podlagi javnega povabila vsem avtorjem, scenaristom in kreativnim skupinam za sodelovanje. Javno povabilo je bilo pripravljeno, še preden je Ljerka Bizilj postala direktorica TV Slovenija," odgovarjajo na TV Slovenija. Stroški za eno oddajo Ne se hecat' sicer znašajo okrog 23 tisoč evrov.
Oddajo pripravlja tudi sin Ljerke Bizilj
Zanimiv podatek je tudi, da je kreativni vodja te oddaje Bine Bizilj – sin direktorice Ljerke Bizilj.
Ljerka Bizilj pri izbiri oddaje ni imela nobene vloge, pojasnjujejo na TV Slovenija in dodajajo: "Prijavitelj koncepta oddaje Ne se hecat´ je podjetje Nacionalni AC center (lastnika podjetja sta sicer Sašo Hribar in njegov brat, op.a.), s katerim Bine Bizilj sodeluje."
Pri tem poudarjajo, da Bizilj ni novinec na področju televizijskega ustvarjanja, saj je sodeloval pri nastajanju oddaj različnih slovenskih televizij. Z RTV Slovenija je sodeloval pri treh uspešnih razvedrilnih oddajah: Tistega lepega popoldneva, izboru EMA 2011 in Misiji Evrovizija.
dezurni@zurnal24.si
To je še ena greznica "Nacionalnega pomena" , kakor banke, uneverze, ...
tale TV"SLO" postaja smetišče novinarskih dinozavrov, pravovernih bivših FSPNjevcev, in <br />še bolj vernih in manj sposobnih FDVjevcev. halo, Šoper, …
Upam, da s tem misliš tudi na "kvaliteto" oddaje Ne se hecat. Kakšen debilni kvazihumor je pa to..... (na nivoju …