H&M se je opravičil

Foto: H&M
Foto: H&M
Zgodba preveč zagorele manekenke iz H&M oglasov za spodnje perilo še ni končana. Po tem, ko se je v medijih pojavilo vse več kritikov, so se pri tekstilnem mogotcu odločili za opravičilo.
Oglej si celoten članek

"Žal nam je, če smo s svojimi zadnjimi oglasi za kopalke kogarkoli razburili. Naš namen ni bil spodbujanje nevarnega vedenja, ampak pokazati najnovejšo poletno kolekcijo," so v svoj zagovor povedali pri H&M in dodali, da so zdaj z različnimi stališči seznanjeni in da se bodo nanje ozirali pri načrtovanju prihodnjih oglaševalskih akcij.

"To je zelo alarmantno, in če je tako temna koža standard za lepoto, to ni dobro. Mladi ljudje so vodljivi in poskusili bodo posnemati svoje vzornike, torej pridobiti tako temno polt, kar je nemogoče," pa za portal 20minuten opozarja dermatolog iz Züricha, dr. Ralph Braun.

 

Kritikam se je pridružila tudi bivša švicarska misica, Amanda Ammann, ki se je pred kratkim borila prav s kožnim rakom: "Vse skupaj je sramotno in prepričana sem, da takšne reklame zabrišejo realno sliko."

Kljub močnim prizadevanjem onkologov in dermatologov o škodljivosti sončenja pa je vse več odvisnikov in odvisnic od temne polti, opažajo strokovnjaki. Zato je zadnji čas, da se o takšnih oglaševalskih akcijah govori glasno. Še posebej, ker je H&M ena največjih in najdostopnejših verig ulične mode po vsem svetu, dodajajo.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.