"Žal nam je, če smo s svojimi zadnjimi oglasi za kopalke kogarkoli razburili. Naš namen ni bil spodbujanje nevarnega vedenja, ampak pokazati najnovejšo poletno kolekcijo," so v svoj zagovor povedali pri H&M in dodali, da so zdaj z različnimi stališči seznanjeni in da se bodo nanje ozirali pri načrtovanju prihodnjih oglaševalskih akcij.
"To je zelo alarmantno, in če je tako temna koža standard za lepoto, to ni dobro. Mladi ljudje so vodljivi in poskusili bodo posnemati svoje vzornike, torej pridobiti tako temno polt, kar je nemogoče," pa za portal 20minuten opozarja dermatolog iz Züricha, dr. Ralph Braun.
Kritikam se je pridružila tudi bivša švicarska misica, Amanda Ammann, ki se je pred kratkim borila prav s kožnim rakom: "Vse skupaj je sramotno in prepričana sem, da takšne reklame zabrišejo realno sliko."
Kljub močnim prizadevanjem onkologov in dermatologov o škodljivosti sončenja pa je vse več odvisnikov in odvisnic od temne polti, opažajo strokovnjaki. Zato je zadnji čas, da se o takšnih oglaševalskih akcijah govori glasno. Še posebej, ker je H&M ena največjih in najdostopnejših verig ulične mode po vsem svetu, dodajajo.