Heidi Klum je združila moči z blagovno znamko Babies 'R' Us, in v sklopu ekskluzivne kolekcije 'Resnično slastno s Heidi Klum' predstavila zabavne kratke majičke z motivom pošasti, pri oblikovanju pa se je izkazal tudi njen sin Johan.
"Johan je izredno kreativen, zato sem želela njegove muhaste in domiselne kreacije na poseben način vključiti v mojo kolekcijo," je za WWD povedala Klumova. "Kot mati štirih otrok neprestano črpam navdih za skice pri njih, ne glede na to ali gre za njihov edinstveni modni čut ali pa zgolj za veselje do življenja," še dodaja.
Nemška manekenka je kratke majčke v svojo kolekcijo vključila z namenom razširitve kreativnosti med otroci, hkrati pa s tem želi opozoriti tudi na dobrodelnega partnerja blagovne znamke Babies 'R' Us, Save the Children.
"Kot mama in oblikovalka strankam Babies 'R' Us s ponosom predstavljam ta unikaten izbor kratkih majčk, ki bodo vključene tudi v mojo poletno kolekcijo," je še povedala 39-letnica.
Majčke so že dostopne na Heidini spletni strani, od začetka tedna pa jih je mogoče kupiti tudi v trgovinah blagovne znamke Babies 'R' Us.
Heidi s sinom oblikovala oblačila
Heidi Klum je v sodelovanju z Babies 'R' Us na trg poslala kolekcijo kratkih majčk z osebnim pečatom, ki jih je oblikoval njen šestletni sin Johan.