"Ne, ne gledam oddaje Gostilna išče šefa, nisem njen ljubitelj. Sicer sem se enkrat odločil, da preverim, kaj pravzaprav objavljajo in zakaj je oddaja tako priljubljena pri gledalcih, a sem ugotovil, da jaz od nje ne bom nič pridobil. To je šov za ljudi in govori o vsem drugem in ne o gostinstvu, s katerim se ukvarjam. Bi pa rad njenim ustvarjalcem položil na srce, naj bodo odgovorni in poskušajo tudi prek nje spodbujati in promovirati 'slovensko'. S tem mislim naše avtohtone jedi in pridelovalce domače hrane," je dejal Matjaž Mate, predsednik sekcije za gostinstvo in turizem pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije in eden od najbolj znanih portoroških gostincev, ki ima v lasti tudi manjši, kolesarjem prijazen hotel Tomi.
Danes srečanje v Portorožu
Danes so se gostinci zbrali v Portorožu na letnem strokovnem srečanju, v njegovem okviru pa so si med drugim omislili tudi kuhanje ričeta s kranjsko klobaso. Spomnimo, med vsemi razvedrilnimi televizijskimi oddajami domače produkcije ima največjo, v povprečju 14,6-odstotno gledanost Gostilna išče šefa 2.
za mene je to debilnost..kakor naša politika ,ki živi v svetu 8 letnika. Resnično kar možgani me začnejo peči ,ko …
da nauš mislu, po gledanosti nebi dost zaostajala za gostilno... ampak morta bit orto joškarci...
podpišem...kje najdejo take but...ideje?? Gremo narediti oddajo o makaronih..zaposlimo dve joškarce z mini krili in pobiramo denar.,