"Naša zgodba se je začela z rezalnim strojem za pleksisteklo. Stroj je bil na voljo in odločili smo se, da ga preizkusimo. Z Mitom sva zrisala nekaj skic, Anja je zrezala nekaj izdelkov, ki smo jih razdelili med prijatelje. Ti so želeli še več in nas spodbudili k nadaljnjemu ustvarjanju," o rojstvu Pleksimanije pravi arhitektka Vanja Mihelič.
Etno in Urbano
Razvili so dve liniji, Etno in Urbano, letošnja novost pa je tudi linija Home. "Kot grafičnemu oblikovalcu so mi blizu geometrijski vzorci, urbani in mestni motivi, Vanja pa svoje ideje črpa iz preteklosti in slovenskega etnološkega izročila," pojasnjuje Mito Mihelič. "Opažamo, da večina ljudi nosi ali eno ali drugo, le redki oboje," dodaja.
Množične proizvodnje ni
Pri ustvarjanju sledijo svojim idejam, modne smernice jih ne zanimajo. "Ravno zato smo posebni – ker ne odstopamo od svojih zamisli, barve in motive prilagajamo trenutnemu navdihu. Prav tako ne delamo po željah strank, saj si ne želimo neke proizvodnje, saj menimo, da bo tisti, ki so mu naši izdelki všeč, med njimi zagotovo našel pravega zase," pravi Vanja. "Prilagajamo se lahko glede velikosti, to ni težava, z množično proizvodnjo in izdelavo po naročilu pa bi se izgubila naša identiteta," dodaja Mito.
Od muzejev do sejmov
Ponosni so, da njihove izdelke razstavljajo in prodajajo razni muzeji po Sloveniji, seveda pa jih najdete tudi na umetniških sejmih, v ustvarjalnih trgovinah in na njihovi spletni strani. "Še vedno se usmerjamo k temu, da so naše kolekcije v omejeni izdaji," skleneta ustvarjalca.