V raziskavi so sodelovali učitelji, ki niso vedeli, kateri otroci so bili dojeni in kateri ne. Študija je dokazala, da so doječi otroci bolje pripravljeni na začetek šolanja kot ostali. Našli so povezavo med dojenjem in boljšimi sposobnostmi na področjih kot so komuniciranje, jezik in pismenost, znanje in razumevanja sveta ter psihološki razvoj. Dosegali so tudi boljše rezultate pri socialnem, osebnem in čustvenem razvoju ter reševanju problemov, sklepanju, računanju in ustvarjanju.
Raziskovalci pravijo, da maščobe v mleku pomagajo pri kognitivnem razvoju otroka. Tisti, ki niso prejemali materinega mleka, so zato bolj nagnjeni k infekcijam, kar pa upočasnjuje njihov razvoj.
Študija, ki je bila objavljena v časopisu Maternal and Child Nutrition, je zajemala okoli 5.500 otrok iz Velike Britanije. Raziskave so se lotili zato, ker v Veliki Britaniji ena od štirih mater ne doji svojega otroka, kar je najslabši rezultat v svetu. Zato so poiskali matere, ki so dojile in bile pripravljene dojiti.
Doječi otroci bolje pripravljeni na šolanje
Raziskave kažejo, da imajo otroci, ki so dojeni, boljše sposobnosti, kot tisti, ki ga niso bili deležni.