Manekenke so se tako sprehajale med nakupovalnimi policami, polnile nakupovalne košarice in vozičke z bonboni, špageti, pijačami, čipsom – vsemi pregrehami, ki se jim sicer (ne)rade odpovedo, si ogledovale reklamne akcije, izbirale sadje, zelenjavo, sire in mesnine. Z blagovno znamko Chanel je bilo označeno prav vse, opremljevalci pa niso pozabili niti na "Chanelove" predpražnike, krožnike, lonce, na policah so bile celo motorne žage.
A modni supermarket se je od klasičnih seveda razlikoval po brezhibno oblečenih nakupovalkah. Da bodo nežna rožnata, vijoličasta ter bordo in kovinsko svetleči odtenki izstopali letošnjo jesen in zimo, res ne moremo zgrešiti. Lagerfeld je v prvi plan postavil tudi živahne "bonbončkaste" odtenke in opazne superge z bleščečimi detajli, ki se odlično podajo k športno obarvani kolekciji. Legice, trenirke in kratki topi v kombinaciji s prevelikimi plašči delujejo zelo šik, veliko je bilo tudi sivine in črnine, živahnejšim bodo verjetno všeč pisani plašči in obleke. Za vsako nekaj, torej.
Za dodatno presenečenje pa so poskrbeli po koncu modne revije, ko so obiskovalci, med katerimi se je trlo priznanih urednikov, modnih novinarjev, blogerjev in zvezdnic – revijo si je ogledala tudi Rihanna –, po zvočniku prejeli obvestilo: "Supermarket se zapira. Prosimo, posezite po brezplačnem sadju in zelenjavi ter nas obiščite še kdaj." In na vrsti je bilo prerivanje.