Ko plakati in oglasi s srceparajočimi napisi in fotografijami nesrečnih živali ne zaležejo več, se je treba domisliti nove strategije, s katero bi javnost motivirali k posvojitvam živali.
Zavetišče The Lost Dogs’ Home iz Melbourna je prišlo na zelo kreativno idejo. "Ne zavedamo se, koliko časa presedimo za štirimi stenami. Zakaj ne bi odmor preživeli v družbi prijatelja, ki bo iz vašega vsakdana pregnal stres?" je omenjeno zavetišče oglaševalo svojo enodnevno akcijo Human Walking Program (Program sprehajanja ljudi), s katero so poskušali pomagati tako svojim psom kot tudi pisarniškim delavcem, ki se pogosto ne zavedajo, kako škodljivo je večurno sedenje za mizo. "Zavetišče je to akcijo organiziralo, ker smo želeli pse za nekaj časa odpeljati iz zavetišča in jih predstaviti Melbournčanom, ki cele dneve presedijo v pisarnah, da bi videli, kako krasni spremljevalci so in jih motivirali k posvojitvi,“ je za Zurnal24.si povedala predstavnica zavetišča Martha Coro in dodala, da so tistega dne oddali vse pse, ki so sodelovali pri dogodku. Teh je bilo 20, različnih starosti in velikosti.
"S to kampanjo smo javnosti želeli pokazati, da te živali niso 'poškodovane' ali manjvredne. Pri nas se niso znašle po lastni krivdi, ampak zaradi spleta nesrečnih okoliščin,“ je za nas še razložila Corova in dodala: "Organizacije, ki se borijo za živali, so poskušale z žalostnimi oglasi pri ljudeh vzbuditi slabo vest, sedaj pa v ospredje prihaja bolj inteligenten način oglaševanja, ki ne temelji na negativnih, ampak na pozitivnih čustvih.“
Ker je bila akcija tako uspešna in odmevna, je The Lost Dogs’ Home že začel s pripravami na drugi sprehajalni dan. Corova nam je še zaupala, da se jim je oglasilo tudi več ameriških zavetišč, ki nameravajo preizkusiti njihovo idejo.
Brilijantna akcija avstralskega zavetišča
Avstralsko zavetišče The Lost Dogs’ Home je obrnilo logiko. Aprila so psi na sprehod peljali ljudi in ne obratno. S to akcijo so v enem dnevu oddali 20 psov.