James Middleton vodi podjetje Boomf, ki prodaja pripomočke za zabave in tudi slaščice, na katere natisnejo vaše fotografije. Podjetje naj bi zaradi Middletonovih zgrešenih naložb v zadnjih letih izgubilo milijone, kar James sedaj poskuša na silo popraviti. Vsaj tako se zdi … A tudi tokrat je s svojo idejo zgrešil.
Tri dni po rojstvu sina princa Harryja je Middleton svojim najbolj zvestim strankam poslal elektronsko sporočilo, v katerem se je pošalil na račun Archieja Harrisona in se poskušal na račun kraljevega poroda okoristiti. Sporočilo, ki je bilo poslano več tisoč osebam, je nosilo naslov "Fant, oh, fant – kakšno presenečenje“. "Kraljevski teden za vse novopečene starše (pomežik, pomežik). Vsak si zasluži, da bi nad njihovim princem ali princesko deževali živobarvni konfeti. Čestitajte jim z malo drugačnim darilom. P. S.: Brez skrbi, med snemanjem videa otroci niso bilo poškodovani, prisežemo,“ je pisalo v sporočilu s posnetkom, na katerem je bilo predstavljenih nekaj njihovih izdelkov
Ingrid Seward, odgovorna urednica revije Majesty magazine, je bila nad Middletonovo idejo ogorčena. "Vsi poskušajo zaslužiti, verjetno pa ni najbolj okusno, če poskuša na ta račun zaslužiti član družine.“
James se je na razburjenje odzval. "Mislim, da je pretirano govoriti o tem, da se poskušamo okoristiti. Jaz pravim, da smo le praznovali,“ naj bi izjavil.