Marčevski izvod revije Vogue, ki jo je na naslovnici krasila pevka Beyoncé, je bil najbolje prodajani izvod te modne biblije letos. Ko so en mesec pozneje na naslovnici objavili fotografijo prve dame Amerike Michelle Obama, je marsikdo misil, da bo Michelle prekosila pop zvezdnico, a je gospa Obama izgubila bitko za skoraj 60 tisoč izvodov. (Pri reviji Vogue zdaj nestrpno čakajo rezultate prodaje septembrske izdaje, saj naslovnico krasi mlada zvezdnica Jennifer Lawrence, ki je vse bolj priljubljena.)
A tudi nepremagljiva Beyoncé ima hudo konkurenco – pokojne zvezdnike. Te namreč revija Vanity Fair zadnje časa rada objavlja na svojih naslovnicah, prodaja pa jim zahvaljujoč njim strmo raste. Za primerjavo: maja se je na naslovnici pojavila Audrey Hepburn, ki je reviji pomagala prodati 308 tisoč izvodov, kar je kar sto tisoč kopij več, kot jih je prodala Taylor Swift. Z njo na naslovnici je bila revija Vanity Fair najslabše prodajana, a pri revijii Elle je zgodba drugačna – najbolj prodajana je bila revijo z njeno fotografijo na naslovnici.
Pri reviji Cosmopolitan se je najbolje odrezala Kim Kardashian, najslabše pa Rachel Bilson. Kot kaže, je za naslovnice večine revij najslabša izbira Nicki Minaj, najboljša pa skupina več zvezdnic.
Beyoncé premagala Michelle Obama
Kot kaže, Beyoncé res vlada svetu, saj je v prodaji revije Vogue, naslovnico katere je krasila marca letos, premagala celo prvo damo Amerike Michelle Obama.