Angie bosa in brez ličil

Foto: Annie Leibovitz za Louis Vuitton
Foto: Annie Leibovitz za Louis Vuitton
V novem oglasu za torbice Louis Vuitton se je Angelina Jolie pokazala v novi luči.
Oglej si celoten članek

Angelina Jolie je novi obraz kampanje Ključne vrednote blagovne znamke Louis Vuitton. Njena fotografija je nekaj posebnega, saj jo je legendarna fotografinja Annie Leibovitz prikazala v prav posebni luči – v vlogi čisto navadne ženske, ki v preprostih oblačilih, bosa in brez ličil sedi na lesenem čolnu in uživa v miru. "Ljudje takšne Angeline niso vajeni. Všeč mi je, ker gre za zelo pristen trenutek," je izjavil Pietro Beccari, podpredsednik podjetja.

Leibovitzova pa je zaradi tega "pristnega trenutka" imela s snemanjem, ki je potekalo v Kambodži, precej težav. Kot je izjavila, je morala s čolna najprej nagnati Angelinine otroke, preden se je lahko lotila dela.

Kampanja s srcem
Angelini so za oglas plačali več milijonov, ki pa jih bo lepotica nakazala dobrodelnim organizacijam. "Ta kampanja prikazuje prav posebnega človeka in prav posebno potovanje," je še razložil Beccari. V kampanji Ključne vrednote so sicer že sodelovali tudi Bono, Sean Connery, Keith Richards in Catherine Deneuve.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.