Zarine kreacije so v Evropi zelo popularne, po novem so nanje nore tudi Azijke. A v ZDA je zgodba povsem drugačna, saj še niso našli ciljne skupine, ki bi nosila njihove kreacije. Nedavni rezultati tržne raziskave so pokazali, da so za to krive predvsem majhne številke, ki so Evropejkam in Azijkam prav, Američanke pa imajo drugačne, večje mere.
Slabe rezultate Zare v ZDA je objavila revija The Economist, ki je zapisala, da se tej znamki čez lužo slabo piše. "Zara prodaja trendovska oblačila, ki poudarjajo obline, a so namenjene bolj suhim strankam, njihove številke pa so precej majhne. To predstavlja velik problem izven večjih mest, kjer ženske raje nosijo ohlapnejše obleke," so zapisali v reviji.
Ciljajo samo na suhice?
Konfekcijska številka je že dlje časa kamen spotike v modnem svetu, saj veliko modnih oblikovalcev svojih kreacij noče prodajati v večjih ameriških številkah. A problem Zare naj ne bi bil v tem, temveč v njihovih kolekcijah, ki velikokrat ciljajo samo na suhice. Recimo s prodajo oprijetih kavbojk in majic, ki imajo na splošno zelo ozke hlačnice in rokave.
Očitno bi se Zara lahko kaj naučila od drugih podjetij, ki se s prodorom na tuji trg prilagajajo tamkajšnjim kupcem. Nekatere znamke se tega lotijo celo tako, da konfekcijske številke prilagodijo na način, ki pohvali stranke. Če denimo ženska nosi številko 40, ali 42, oni lahko takšno stranko spravijo v številko 38.