Agila brez črke B

Foto: Žurnal24 Zaradi rešitve z vpetjem zadnjih vrat je več steklenih površin, večji pa je tudi
Oplova največja novost v Ženevi bo koncept meriva, ki naj bi predstavljal prilagodljivost malih "monocab" avtomobilov prihodnosti.
Oglej si celoten članek

Poglavitna lastnost koncepta je pravzaprav to, česar nima. B stebriček med sprednjimi in zadnjimi vrati boste zaman iskali, in tudi zadnja vrata so vpeta na zadnji strani. Čeprav takšna rešitev ni ravno novost, pa je novo to, da se lahko patentirana zadnja vrata koncepta odpirajo neodvisno od prvih, medtem ko je bilo pri dosedanjih rešitvah to odpiranje mogoče šele potem, ko so se že odprla prva vrata.

Pri Oplu vidijo veliko prednosti takšnega vpetja vrat. Najprej je tukaj lažji dostop do zadnje klopi, obenem pa rešitev vozniku zagotavlja lažji nadzor pri izstopanju potnikov, v tem primeru največkrat otrok.

Zaradi odstotnosti B stebrička je večja površina stekel in boljši občutek prostornosti, v oči pa pade tudi stopnica v bočni liniji. Ali bo rešitev z vpetjem vrat značilnost tudi serijske agile, v Oplu še niso potrdili, čeprav kaže, da mislijo resno. Seveda pa mora ideja najprej prestati ostre varnostne teste.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.