Polestar v hčerinski lasti Volva je hkrati napovedal, da bo do leta 2040 kot celotno podjetje karbonsko nevtralno. Vse te smele načrte želijo uresničiti z zmanjševanjem emisij skozi celoten proces izdelave, ne pa z izravnalnimi ukrepi, kot je trenutno navada pri tovrstnih napovedih. Danes namreč podjetja karbonsko nevtralnost skušajo doseči s sajenjem dreves v preračunanih količinah, s katerimi naj bi nevtralizirali količino proizvodnih izpustov.
Polestar ima drugačno strategijo. Glavni direktor in nekdanji Volvov vrhovni oblikovalec Thomas Ingenlath je napovedal, da bodo povsem spremenili način izdelovanja avtomobilov. "Sistem izravnavanja je podoben izogibanju," je zapisal v sporočilu za javnost, ni pa pojasnil podrobnosti načrta, niti ime prvega nevtralnega modela. Trenutno Polestar izdeluje dva modela z imeni 1 in 2, a je le slednji povsem električen in velikoserijski.
Električni je čistejši od klasičnega šele po več letih uporabe
Med izdelavo električnih avtov v proizvodnji predvsem na račun baterije nastane precej več toplogrednih emisij kot pa pri izdelavi avta na klasični termični pogon. Zato se "brezemisijski" pogon z bencinskim oziroma dizelskim po emisijah ogljikovodikov v resnici izravna šele po več letih uporabe, pri tem pa je zelo odvisen tudi od vira elektrike na polnilnici.
Polestar je pred meseci kot ena redkih, če ne edina znamka avtomobilov priznal, kako umazan je v resnici proces izdelave električnih avtomobilov. Za primerljivo velik električni polestar 2 gre v zrak kar 64 odstotkov več izpustov kot za izdelavo termičnega modela volvo XC40, so izračunali in se zavezali k naprednejšemu razmišljanju, kako skozi celoten življenjski cikel zares izdelati naravi prijazen avto. Zdaj so pripravili konkretno časovnico.