Zmanjkalo avtomobilskih delov, BMW zaustavil proizvodnjo

Foto: EPA
Foto: EPA
Nemški BMW je bil primoran potem, ko je od petka motena proizvodnja vozil v Nemčiji, omejiti proizvodnjo tudi na Kitajskem in v Južnoafriški republiki. Zmanjkalo je namreč določenih delov za vozila, piše Bloomberg. BMW bo od dobavitelja avtomobilskih delov, podjetja Roberth Bosch, zahteval kompenzacijo.
Oglej si celoten članek

Delo v tovarni v Leipzigu je moteno že od petka, v Münchnu že prej, saj neimenovani italijanski proizvajalec avto-delov ni mogel dostaviti naročene pošiljke, pišejo nemški mediji. 

Nato je zmanjkalo še delo za krmilni sistem, ki jih BMW dostavlja eden največjih svetovnih dobaviteljev komponent avtomobilski industriji Robert Bosch. To pomeni, da je v nemških tovarnah delo zelo omejeno, enako velja za proizvodnjo v Tiexi na Kitajskem in Rosslynu v Južnoafriški republiki moteno, so pri BMW zapisali v izjavi za javnost. 

Motena je proizvodnja modelov od serije 1 do serije 7. "Ne vemo, do kdaj bo to trajalo, finančna škoda pa je pod nadzorom," pravi BMW predstavnik za javnost Michael Rebstock in dodaja, da so ustanovili delovno skupino, ki bo skupaj z dobaviteljem rešila nastali zaplet.

Nastalo je ozko grlo

Pri Boschu so dejali, da testno sodelujejo z BMW, da bi ublažili izpad proizvodnje. Vzrok za težave je ozko grlo. Italijansko podjetje, ki oskrbuje ohišja za elektronske krmilne sisteme podjetja Bosch ni bilo zmožno pravočasno dobaviti komponent, zato so Nemci poslali svoje zaposlene v Italijo, da bi čim prej odpravili težave.

To je zgolj zadnji udarec za podjetje Bosch, ki se mora zagovarjati tudi zaradi Volkswagnovega škandal dieselgate. Vendar pa ni pričakovati, da bi se sodelovanje med BMW in Boschem skrhalo, na kar nakazujejo tudi izjave iz BMW, kjer so prepričani, da bodo zaplet rešili hitro in učinkovito.

Kakšni bodo na koncu stroški zaradi motene proizvodnje je težko oceniti, verjetno pa bodo izgube skušali nadomestiti z uvajanjem dodatnih izmen delavcev. Vseeno je to udarec za BMW, ki mu je dobiček v prvem kvartalu leta padel, hkrati pa vlagajo veliko denarja v nove tehnologije, da bi spet ujeli in prehiteli Mercedes-Benz, ki je bil lani številka 1 med premium proizvajalci vozil. BMW je sicer v prvem kvartalu leta proizvedel za nekaj več kot pet odstotkov več vozil kot v enakem obdobju lani.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 07:54 31. Maj 2017.

    "Letos proizvedel le nekaj več kot 5% vozil od istga obdobja lanskega leta " Očitno novinarji ne vedo kolko in …

  • 13:30 30. Maj 2017.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.