Ta trik izhaja iz časov, ko so bile gume večinoma longitudinalne. Za danes običajne radialne gume velja le deloma in se ga je bolje izogibati. Če je v gumi prenizek tlak se namreč njihov oprijem celo poslabša, med zaviranjem pa dobijo negotov spužvast občutek. Povečata se tudi obraba in poraba goriva. Če pa iz gume vseeno spustite zrak, je tlak lahko le za tretjino manjši od predpisanega, vozite pa lahko z največ 50 kilometri na uro.
Verjetno ni treba dodati, da je tudi pozimi dobro preverjati tlak v gumah (če tega tako ali tako ne počne sistem). Z nižjimi temperaturami se namreč ohladi tudi zrak v gumah, ki mu posledično pade tlak. Tlak v gumah se zato vsakih deset stopinj zmanjša za približno 0,1 bara.
Tlak v pnevmatikah sicer vpliva na številne pomembne lastnosti vozila, kot so udobje vožnje, stabilnost ohranjanja smeri, vožnja skozi zavoje, oprijem med zaviranjem in splošna vodljivost vozila. Vožnja z neustreznim tlakom v pnevmatikah ima negativne posledice na eno ali več teh pomembnih lastnosti. Prenizek tlak v pnevmatikah med drugim pomeni precej hitrejšo obrabo profila pnevmatike zaradi nepravilnega stika s podlago. Strokovne ocene celo ugotavljajo, da večina voznikov na račun prenizkega polnilnega tlaka v času uporabe izgubi med 10 do celo 50 odstotkov dezena pnevmatike, kar seveda pomeni skrajšano življenjsko dobo in bistveno višje stroške vzdrževanja vozila. Tu je še višja poraba goriva zaradi večjega upora, bistveno nižji tlak v kateri od pnevmatik pa lahko zelo vpliva tudi na stabilnost vozila.