Žerjav: Edini iz Slovenije pri Volkswagnu

Foto: IFP
Foto: IFP
Minister za gospodarstvo Radovan Žerjav je zadnje čase reden obiskovalec sedežev uprav največjih avtomobilskih koncernov. "Si predstavljate, da bi v Mariboru izdelovali BMW-jevo sedmico?" je samozavesten v prihodnost slovenske avtomobilske industrije.
Oglej si celoten članek

Minister Radovan Žerjav meni , da bo avtomobilska panoga srednjeročno gotovo rasla, zato je to ena izmed vej gospodarstva, ki ji v svojem mandatu daje največ pozornosti pri zagotavljanju ugodnih razmer za njen razvoj v Sloveniji in privabljanje novih investitorjev.

Kot je povedal v intervjuju za Sobotno prilogo Dela, je naša država v primerjavi z Madžarsko, Slovaško in Češko, ki so si zelo prizadevale za privabljanje proizvajalcev, v minulih letih zelo zaostala, tudi zaradi upiranja tujim investitorjem. Veliko pa je bilo zamujenega tudi v dosedanjih vladah samih. Kot je omenil, so mu sogovorniki med nedavnim obiskom sedeža Volkswagna navrgli, da je edini predstavnik vlade iz Slovenije, ki je doslej prišel k njim na pogovore, medtem ko so bili madžarski, slovaški ali češki predsedniki vlad že večkrat pri njih. S tako velikimi koncerni, ki veliko investirajo, se morajo ukvarjati vlade, je prepričan minister.

Žerjav pravi, da je njegov cilj v mandatu v Slovenijo privabiti vsaj enega velikega proizvajalca. Pri tem je v ospredju ponudb lokacija v Mariboru na območju nekdanjega Tama: "Naša ponudba avtomobilskim koncernom je konkretna. Lokacijo ponujamo praktično zastonj; na tej lokaciji imamo hale, imamo znanje, tradicijo, izkušnje in dober kader." Hkrati Žerjav navaja tudi različne državne instrumente za privabljanje tujih investicij, izpostavlja pa tudi odlično lego, saj je Maribor na križišču petega in desetega evropskega koridorja, blizu je tudi Luka Koper.

Precej upov polaga prav v BMW, ki se pripravlja na širitev proizvodnje in gradnjo nove tovarne, za katero pa še ni izbral lokacije, zato je konkurenca med državami zanjo huda. A ministru se ideja, da bi v Mariboru od 1.500 do dva tisoč spodobno plačanih ljudi izdelovalo BMW-jevo sedmico, na to proizvodnjo pa bi bilo vezanih še kakih 600 lokalnih podjetij, ne zdi prav nič utopična.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 19

  • 10:35 20. December 2012.

    A potem Slovaška, ki ima čez skoraj celo Volkswagnovo proizvodnjo, iz Nemčije uvaža ali nasprotno?

  • 08:55 20. December 2012.

    Ozirat se je potrebno po celem svetu...

  • t16
    08:39 20. December 2012.

    če se vlada ozira v nemčijo je jasno da bo najverjetneje mogla uvažat...če se ozira na beograd in ostala mesta …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.