Pri Autocommercu poudarjajo, da so želeli z drugačnim pristopom pri prodaji modelov smart fortwo in forfour poudariti posebno filozofijo, ki da preveva oba majhna avtomobila. Kupce obeh smartov naj bi tako iskali vse prej kot klasični zdolgočaseni trgovci.
Zastopnik je namreč v sodelovanju z marketinško agencijo prek zaposlitvenega portala povabil zelo široko množico zainteresiranih ljudi, ki sprva sploh niso vedeli za cilj izziva in za kakšno službo se potegujejo.
V več etapah, ki so redčile kandidate, so se dokazovali v marketinški inovativnosti. Tako so denimo morali izžrebani predmet (frnikola, strgalnik, zobno ščetko ...) na kar najbolj inovativen način prodati prek spletnega portala z malimi oglasi in za svoj predmet pripraviti pravcato kampanjo na socialnih omrežjih.
Na koncu je sedem finalistov čakal še končni izziv, saj so morali na poligonu izkazati svoje vozniške sposobnosti pri obvladovanju smartov. Najboljši štirje te dni že začenjajo s pravo prodajo obeh malčkov.
Bravo, prodajajo pol avta za polno ceno!
Mogoče se je nekomu zdela ta ideja fantastična, ampak je zanič ... Zdaj so ulovili nekaj ljudi s prebliskom, na …