Zdaj je (skoraj) uradno: znamko Seat bodo ukinili

Foto: PRIMA
Foto: PRIMA
Usoda znamenite španske znamke avtomobilov Seat je očitno zapečatena. Umakniti se mora 'svojemu' otroku Cupri.
Oglej si celoten članek

V zadnjih letih so se vse pogosteje pojavljala vprašanja glede nadaljnje vloge znamke Seat znotraj koncerna Volkswagen. Iz Seata se je najprej izdvojila nova samostojna znamka Cupra, s katero so pred tem pri Seatu označevali svoje najbolj športne cestne izstrelke. Nato pa je presenetil razvoj dogodkov, ko Seat v času intenzivnega prehoda na baterijska vozila v avtomobilski industriji ni nikoli predstavil načrtov o lastnih električnih avtih, medtem ko je Cupra začela cveteti.

"Prihodnost Seata je Cupra."

Thomas Schäfer, član uprave VW

Zdaj so špekulacije in ugibanja postali bolj kot ne uradni. Pri britanskem Auto Expressu so o prihodnjih načrtih z najstarejšo špansko avtomobilsko znamko vprašali Thomasa Schäferja, ki je pri koncernu Volkswagen kot član upravnega odbora odgovoren za skupino Core, v katero spadajo znamke VW, Škoda, Seat in Cupra.

Schäfer je dejal: "Prihodnost Seata je Cupra, tako smo se odločili že dolgo nazaj." Znamka Cupra bo torej v celoti prevzela vlogo 'ta športne' znamke znotraj koncernskih ljudskih znamk. 

Schafer je tudi potrdil, da pri koncernu nimajo več namena vlagati v nove produkte Seata, ko se bo življenjska doba zdajšnjih modelov (ibiza, leon, arona, ateca, tarraco) nekje v drugi polovici tega desetletja zaključila. "Imamo nekaj dobrih Seatovih produktov na cesti, ibizo, leona in druge. Tako da gre naprej, dokler ne bodo umaknjeni. Da bi še investirali v to področje, pa nima smisla." 

Foto: Saša Despot Seat Ibiza FR

Čeprav Seat ne bo več izdeloval avtov, pa ime ne bo šlo v pozabo, je obljubil član VW uprave. Ohranili ga bodo in mu skušali najti novo vsebino. Kot poroča Auto Express, naj bi Seat prevzel vlogo ponudnika urbane mobilnosti, znotraj katere bi ponujali električne skuterje ali kvadracikle, podobne Citroënovemu modelu ami. 

Seat je bil ustanovljen leta 1950 kot skupni projekt španske vlade, tamkajšnjih bank in Fiata. Prvi samostojni avto je bil seat 1400, po Fiatovi licenci so izdelovali tudi različico 'fičota' seat 600. Leta 1986 je prišel Seat v lastništvo Volkswagna.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 7

  • 04:45 6. September 2023.

    Koliko časa pa je sploh obstojala? Je sploh že kakšen oldtimer? Beda na kubik!

  • 20:21 5. September 2023.

    Legendarna ? Če bi bila res legendarna, ne bi bilo potrebe za ukinitev.

  • 17:53 5. September 2023.

    Seat je ravno na ravni Lade !

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.