Zastavin fičo se vrača - na elektriko!

Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Fičo na elektriko
Zagnali so maloserijsko proizvodnjo legendarne zastave 750.
Oglej si celoten članek

Majhno podjetje ZAS electric je specializirano za renoviranje in predelave starih modelov avtomobilov na električni pogon. Za na videz povsem vsakdanjim zunanjim videzom se skriva moderni pogon, ki izvira iz Nemčije (Kessler) in ima vse potrebne certifikate o ustreznosti delovanja. Tudi baterija in drugi ključni deli elektronike so nemške izdelave.

Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko

Podjetje, ki deloma posluje v češkem Brnu, deloma pa v severnomakedonskem Skopju, je pred kratkim začelo s projektom izdelave 15 primerkov zastave 750 oziroma "fiča". Za ta denar stranke po naročilu dobijo originalni kragujevški model, preurejen v "najcenejši električni avto"s TÜV certifikatom.

Obljubljajo skoraj enako moč (20 kW) in maso (600 kg) kot pri originalnem fiču, le da je pospešek za tiste čase bliskovit - do 100 km/h v le 10 sekundah. Najvišja hitrost je omejena na 120 km/h, kar je bilo za originalnega fiča nedosegljiva številka.

Z enim polnjenjem 10 kWh LiNMC baterije naredi avto 150 kilometrov, polnjenje na type 2 polnilnici traja tri ure. Avto ima tudi regeneracijo.

PRICURLJAL POSNETEK Nostalgija: Tako so proizvajali fička

Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko

Notranjost so ohranili po videzu enako, vključno z ročico menjalnika. 

Cena za retro električno doživetje pa ni nizka, avto stane 24.700 evrov, je pa treba upoštevati ogromno ročnega dela, vgrajene tehnologije in dela po naročilu. Prav tako je preračunano mogoče za en evro narediti do 150 kilometrov poti, pravijo pri podjetju. 

Kot je za Žurnal24 dodatno pojasnil eden od vodij podjetja Martin Suschanek, je v vsak avto vloženih med 350 in 400 evrov dela, v kar je vključena tako preobrazba pogona kot restavracija v originalni izgled.

Za dodaten denar pa je mogoče fiča spremeniti v videz originalnega fiata 600 ali celo v abarth 1000 TC/TCR, ki lahko leti po cesti s 140 km/h. 

V programu imajo tudi predelavo na elektriko VW hroščev in prvih generacij porsche 911/912.

Avto Video: Trk "fička" in pešca pred 55 leti

Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko

Foto: ZAS Electric Zastava 750 fičo na elektriko

Foto: ZAS Electric Fičo na elektriko

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 16:01 28. Maj 2021.

    Za naso cetvorko, seste in bratje rdeci Dalton, ze vem, da bodo pri nas naroceni. Seveda z original disajnom Crvene …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.