J. D. Power je v raziskavo vključil več kot 41.000 vozil različnih znamk in modelov, pri katerih je med vozili različnih letnikov primerjal zanesljivost najrazličnejših sistemov.
Najnovejša raziskava je pokazala, da so se vozila najnovejših letnikov kvarila šest odstotkov pogosteje kot eno leto starejša vozila. Prvič po letu 1998 se je zgodilo, da je zanesljivost novih vozil manjša kot leto prej.
Novi kosi vir napak
David Sargent iz J. D. Power je pojasnil, da so ugotovitve zanje presenetljive, a voznike miri, da so do večjih težav vozil letnika 2011 privedle nekatere spremembe, ki so jih uvedli proizvajalci, in da to še ne pomeni, da so vozila zaradi tega tudi slabša. "Novi kosi in nove tehnologije lahko vedno povzročajo nekaj težav," meni Sargent.
Največje težave so se pokazale na novih štirivaljnih agregatih, ki so vse pogosteje prisilno polnjeni (imajo turbopolnilnike) in so tako ob velikih dizelskih motorjih med najbolj problematičnimi, ocenjujejo pri J. D. Powers.
Sargent pojasnjuje: "Avtomobilski proizvajalci nenehno iščejo načine, kako izboljšati ekonomičnost vozil, torej zmanjšati porabo. To je v večini primerov eden od glavnih razlogov kupcev za nakup avtomobila. Še posebej pri tistih, ki kupujejo manjša vozila. Avtomobilski proizvajalci morajo pri tem paziti, da ne ogrozijo kakovosti in zanesljivost vozil.“
Torej praviš, da imaš še novi avto. Jaz sem kio vozil do 250k km, pa je še šla kot urca, …
Največji krivec za tako statistiko so poleg neukih kupcev verjetno Volkswagnovi TSI in TFSI motorji, saj je z njimi kljub …
me 1980 do 2005 je bilo vrsto avtomobilov s turbo polnilniki nekaj povsem običajnega.<br />sam sem jih imel kar nekaj, …