V Nemčiji se vedno znova pojavljajo pozivi k omejitvi najvišje dovoljene hitrosti na "autobahn" omrežju. Ne le zaradi nevarnosti prehitre vožnje, temveč tudi zaradi varstva okolja pred hrupom in izpusti ter znižanju porabe energije. In vedno znova jim zagovorniki neomejene hitrosti vračajo z argumenti, zakaj naj tako ostane.
Na strani slednjih je tudi nemški zvezni prometni minister Volker Wissing iz stranke liberalcev. Ta teden je v razpravi o varstvu podnebja ostal trdno na stališču, da se vprašanja omejevanja hitrosti kot minister ne namerava dotikati. Tudi zato, ker bo po njegovem v dobi električnih avtov postalo vprašanje irelevantno. "Visoke cene energije že povzročajo, da mnogi ljudje vozijo počasneje. Z e-avti pa ljudje sploh ne bodo vozili tako hitro, ker bodo želeli varčevati z baterijami," je dejal.
"Vožnja z avtomobilom pomeni svobodo, prilagodljivost in zasebnost, na podeželju in v starosti pa tudi način sodelovanja in samoodločanja. Nemci upravičeno pričakujejo, da bodo naše ceste ostale v dobrem stanju."
Volker Wissing, nemški zvezni minister za transport
Automobilwoche še navaja, da je Wissing podprl idejo o širjenju preobremenjenih avtocest z dodatnimi voznimi pasovi in ob tem izpostavil pomen cestnega prometa za obstoj in razvoj nemškega gospodarstva, saj železnice same niti približno niso sposobne prepeljati takšnih količin tovora. Po njegovem je prava pot k podnebno nevtralnemu transportu v tem, da bi bilo na cestah čim več električnih avtov ali pa takšnih, ki jih poganja gorivo z nevtralnimi izpusti. To mora po njegovem obveljati tudi za tovorni promet.
Težave v koaliciji
Stališča Wissinga so v ostrem nasprotju z mnenjem okoljske ministrice Steffi Lemke iz koalicijske partnerice stranke Zelenih, ki ostro nasprotuje novim avtocestam in spodbujanju prometa. Spor že dolgo maje "semaforsko" koalicijo, v kateri so še socialdemokrati kanclerja Olafa Scholza.