Octavia ostaja predvsem racionalen avtomobil, ki oblikovno dobro skriva čustva. Avtomobil je povsem prerasel “golfov razred” in se zdaj enakovredno kosa s srednjim razredom.
Svoje favorite med 20 finalisti lahko izberete TUKAJ.
V ospredju je uporabnost, zaradi precej daljše medosne razdalje je prostora res veliko. Prtljažnik je pri kombilimuzini velik 590 litrov, pri karavanu (tisočaka dražji) pa kar 610 litrov, s čimer za seboj pušča vso bližnjo in daljno konkurenco. Sicer zna biti dinamična, vseeno pa je octavia predvsem potovalnik, ki je zdaj dobil večino znanih naprednih asistenčnih sistemov, dostopen je ličen infotainment. Tudi z menjalnikom z dvojno sklopko ali 4x4 na vrhu kraljuje RS.
Osnovna cena po ceniku: 15.160 evrov (limuzina)
Prtljažnik: 610/1.740 litrov
Razpon moči motorja: 63–162 kilovatov
Varnost: 5 zvezdic (Euro NCAP 2013)
Odrasli: 93 odstotkov, otroci: 86 odstotkov, pešci: 66 odstotkov, varnostni sistemi: 66 odstotkov
Še več o škodi octavii v predstavitvi.
ŽAL: Octavia vsestransko napredovala
Eden od najbolj priljubljenih srednje velikih dvojcev je v tretji generaciji vsestransko napredoval, ohranil pa zelo dobro razmerje med plačanim in dobljenim.