ŽAL: Golf, ki za manjšo porabo izklopi dva valja

Foto: Andrej Leban
Foto: Andrej Leban
Velika večina kupcev golfa meni, da je le motor TDI lahko porok za varčnost. A TSI 1,4 s tehnologijo izklapljanja valjev je varčnost približal dinamičnosti kot malokateri avto.
Oglej si celoten članek

Odlika prenovljenega 1,4-litrskega motorja TSI v golfu sedme generacije je zmožnost, da med manjšo obremenitvijo dva valja počivata in s tem bistveno manjšata porabo. Ko pa ju voznik potrebuje, se nemudoma vključita v vleko avtomobila in pripomoreta k skupni moči 103 kilovatov, s katero je golf zaradi premetene lahke gradnje pravi atlet.

  • Svoje favorite med 20 finalisti lahko izberete TUKAJ.


Če vzamemo v ozir še nemško natančnost izdelave, opcijski menjalnik DSG, velik prtljažnik in tako rekoč premium udobje, ljudski avto še nikoli ni bil tako vsestransko všečen. Cena takšnega golfa je praktično poravnana z enako opremljenim vstopnim dizlom, ob precej večji dinamiki pa je normna poraba večja za manj kot liter. Tudi v praksi lahko ostane zelo nizko.

Osnovna cena po ceniku: 19.049 evrov

Izpust CO2: 110 gramov na prevoženi kilometer

Povprečna tovarniška poraba: 4,7 l/100 km

Varnost: 5 zvezdic (Euro NCAP 2012)
Odrasli: 94 odstotkov, otroci: 89 odstotkov, pešci: 65 odstotkov, varnostni sistemi: 71 odstotkov

Še več o VW golf 1,4 TSI ACT si preberite v testu.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 18:46 4. Januar 2014.

    Lažeš !!! 2.4 JTD pije 9.5 litra ob normalni vožnji !!! Takrat, ko pa zelo šparaš pa 7.5 litra !!! …

  • 08:17 15. November 2013.

    men 2,4 JTD z vsemi petimi valji pije 6l ce se vozim tako kot si predstavljajo na VWpa 5.VW itak …

Več novic