Kralj Karel III. je napovedal, da bo parlament na naslednji seji odločal tudi o zakonu o uporabi avtomatiziranih vozil "Automated Vehicles Bill". Z njim bodo ustvarili tudi pogoje, da za prekrške avtonomnih vozil odgovarjajo njihovi proizvajalci, ne pa lastniki.
To pomeni, da se bodo lahko proizvajalci avtonomnih vozil v Združenem kraljestvu, če njihova vozila ne bodo ustrezala varnostnim zahtevam, v skrajnem primeru znašli celo v kazenskem pregonu. Zakon bo prepovedal tudi zavajajoče tržne kampanje, kar pomeni, da bodo lahko kot avtonomna vozila tržili le tiste avtomobile, ki bodo dosegli določena varnostna merila.
Ni jasno, če bo novi zakon zadeval tudi podjetje Tesla Motors, ki za doplačilo v svojih avtomobilih ponuja "sposobnost povsem samodejne vožnje". Pri tem pa priznava, da njihova vozila niso avtonomna vozila.
Predlog zakona pozdravljajo zavarovalničarji. Po njihovem mnenju bo dobro vplival na gospodarstvo, varnost in "zelena delovna mesta", poleg tega pa jim bo zagotovil pregledne kriterije pri ugotavljanju odgovornosti za nesreče.
Na novi zakon čakajo tudi podjetja, ki se ukvarjajo z razvojem avtonomnih vozil, saj se bojijo, da bi brez urejene zakonodaje izgubili veliko poslov, zagonska podjetja pa bi morala svoje izdelke testirati v drugih državah. Izvršni direktor zagonskega podjetja na področju avtonomne vožnje Wayve, Alex Kendall, je za Automotive News Europe povedal, da jim bo novi zakon zagotovil, da bodo v Veliki Britaniji še naprej vlagali v razvoj in delovna mesta.
Vlada po drugi strani pravi, da bodo z zakonom predvsem zaščitili uporabnike vozil, saj bodo, medtem ko bo vozilo peljalo samostojno, za njegovo pravilno delovanje odgovorni proizvajalci. Novi zakon bo določil pravila za raziskovanje nesreč, pripomogel k varnosti in tudi postavil merila, kaj sploh je avtonomni avtomobil.
In naenkrat ne bo več nobenega, ki se bi hvalisal, da proizvaja povsem avtonomnega ;-)