"Bistvo je v vsebnosti oktanov," pravi mehanik Leon Cafnik iz Avto Koletnika in pojasnjuje, da to prinaša predvsem manj samovžiga "klenkanja".
100-oktanski bencin namreč vsebuje komponente, visoko odporne na klenkanje, kar ima prednosti predvsem v visoko zmogljivih motorjih z višjim kompresijskim razmerjem (npr. turbo DI motorji). Zaradi možnosti zgodnjega vžiga ob visokih obremenitvah je mogoče doseči višjo toplotno učinkovitost postopka zgorevanja, s čimer se pridobi največja moč in močno pospeševanje.
Izkušnje iz servisa
"Stranke navajajo okoli pet odstotkov nižjo porabo bencina pri uporabi 100-oktanskega goriva. Vsebnost oktanov ima pozitiven vpliv na natančnejše delovanje motorja in s tem kakovostnejše izgorevanje kar podaljšuje življensko dobo motorja," dodaja Cafnik, ki navaja tudi razlike in izkušnje iz servisov vozil, v katera točijo 95-, ali 100-oktanski bencin: "Razlike gre opaziti pri novejših vozilih, ki uporabljajo 95 oktansko gorivo, kjer se pri hladnih motorjih pojavi cukanje in luknja ob speljevanju. Avto prav tako nima prave moči, kar pa se pri uporabi 100 oktanskega goriva ne opazi."
grega.prebil@zurnal24.si
Reklama, reklama, reklama ....
Sem probal vse variante Petrol 95 in 98 oktanski, OMV 95 oktanski in 100 oktanski. Poraba za vse variante enaka, …
Moj Clio 2006, se je isto obnašal, kot si opisal.. !!?? <br />Upam, da ni bil placebo efekt..!!<br /> V …