V globalnem videooglasu so pri naročniku želeli izpostaviti dinamične lastnosti njihove serije 3, pri tem pa so šli avtorji za otoške standarde očitno malce predaleč.
Spot prikazuje avto, ki se vozi po zaviti obalni cesti. V nekem trenutku voznik prestavi nižje, obratomer pa poskoči. Vmes se pokaže prizor iz vlakca smrti, malo zatem pokaže moškega, ki stoji na visoki pečini nad morjem med pripravo, da bo skočil.
"Neravnine vas navdihujejo in izzivajo. BMW serije 3 je bil narejen za vsako od njih," se sliši komentar v ozadju.
Urad ni imel posluha za promocijo priljubljenega modela
A vsi gledalci v Veliki Britaniji reklame niso sprejeli na pričakovan način. Tako so pri uradu, ki skrbi za oglaševalske standarde, prejeli več pritožb, zato so sprožili postopek. Pri BMW so sicer zatrjevali, da oglas nikakor ne spodbuja k nevarni vožnji, a pri uradu so prišli do zaključka, da hitri posnetki in prizor merilnika vrtljajev napeljujejo k "znatni hitrosti", ki jo ima avto med ovinkarjenjem po cesti.
-
Oglas si lahko ogledate TUKAJ
Ker oglas po mnenju urada ni dovolj natančno umestil dogajanja v kontekst varne vožnje, je kršil kodeks oglaševanja, zato so ga na Otoku prepovedali predvajati, poroča Daily Mail.
BMW so obenem podučili, naj bo njihov naslednji oglas posnet tako, da bo postavljen v jasen kontekst varnosti in ne bo spodbujal vznemirjenja, agresije in tekmovalnosti na cesti.
Velika Britanija je glede prometne varnosti ena najbolj varnih držav na svetu. Hkrati pa je serija 3 po prodajnih številkah eden najbolj priljubljenih novih avtomobilov v državi.
dezurni@zurnal24.si