Iz Dubaja smo dobili paket fotografij predelanih terenskih avtomobilov. Zanesljiv 4x4 pogon in visok odmik od tal je namreč tisto, kar v puščavi in med skalami največ šteje, pri tem pa si lastniki marsikdaj želijo še veliko več, kot so jim pripravljeni ponuditi proizvajalci avtomobilov.
A zadrege ni, specializirana podjetja poskrbijo, da za dodatne predelave, zaradi katerih so avtomobili pripravljeni za spopad z naravo še tam, kjer bi kamele dvignile belo zastavo.
Lastniki takšnih avtomobilov so zelo zahtevni kupci, kakšne predelave pod lokalno palmo ne pridejo v poštev. Uspešna podjetja se tako prepoznajo predvsem po tradiciji, kakovosti vgrajenih delov, znanju in domišljiji. Ramy 4x4 je eno od teh podjetij, ki se je v Dubaju in sosednjih državah uveljavilo predvsem po predelavi jeep wranglerjev, a k njim brez zadrege zapeljejo tudi druge "hard-core" terence.
Najbolj običajna predelava terenca vsebuje dvig vzmetenja, ojačitev podvozja, menjavo odbijačev in blatnikov, namestitev varnostnih kletk in dodatne osvetlitve, vgradnja kompresorjev polnilnika zraka, vitla ...
Ja kje je pa mitraljez na kasonu ?? he, he, vsak arabec ima na svojem terencu vsaj mitraljez, če ne …