V akciji, ki sta jo od 8. septembra do 31. decembra skupaj izvedli družbi Mobitel in BMW Group Slovenija, je bilo ob zagotovljenem največ trimesečnem dobavnem roku prodanih 150 vozil, 19 pa jih do danes še niso dobavili.
Sporočite nam podobne primere
Na očeh. Če ste tudi vi opazili kakšen primer slabe poslovne prakse pri trgovcih, nam to sporočite na naslov avto@zurnal24.si in raziskali jo bomo ter o njej tudi poročali. Lahko pa obvestite tudi Tržni inšpektorat RS.
Malgaj prostovoljno nehal
Stranka, ki ne želi biti imenovana, je za Žurnal24 povedala, da se je zapletlo pri VIP-kuponih, pri katerih je lahko stranka izbirala barvo, opremo in izvedenko vozila one, ter zato, ker je BMW vmes z avtohišo Malgaj prekinil pogodbo o sodelovanju.
“Te trditve so popolnoma neresnične. Avtohiša Malgaj je imela z nami še dveletno obvezujočo pogodbo, a smo jo na njihovo željo prekinili, saj je želel Malgaj pogodbo skleniti z neko drugo znamko. Je pa v povezavi s tem nastala določena zmeda pri trgovcu in komunikaciji s strankami; te so bile tako o zamudi, ki je nastala v proizvodnji vozil, obveščene prepozno,” je povedal direktor BMW Group Slovenija Miha Ažman in dodal: “Ne drži pa tudi, da avti zamujajo po tri mesece in več, saj gre v 19 preostalih primerih za vozila, naročena decembra in tudi januarja. Vozila torej v povprečju zamujajo dober mesec.”
Miha Ažman, direktor BMW Group SlovenijaAvtohiša Malgaj je le slabo komunicirala s strankami, za zamude dobav pa ni kriva.
Mobitel naj ne bi tožil
O nastali škodi smo povprašali tudi Mobitel, pri katerem so nam povedali, da je glede pogojev nakupa in prevzema vozil mini vse v domeni uvoznika in njegovih trgovcev. Kot so dodali, zadevo budno spremljajo, o odškodninski tožbi pa menda ne razmišljajo.
Vsem ponudili nadomestne
Ažman je na vprašanje, kdo bo kril nastalo škodo, odgovoril: “O nastalem položaju smo, ko smo zanj izvedeli, nemudoma začeli obveščati stranke, ki smo jim za čas do dobave kupljenega vozila ponudili tudi nadomestno vozilo vključno z registracijo in zavarovanjem. Za to se je odločilo 16 strank, ena je želela naročilo stornirati, ena pa se je odločila za drugačno opremo. Ena stranka pa je želela, da ji zaradi zamude zagotovimo model cooper S, kar smo zavrnili.”