Po ugotovitvah mednarodne raziskave z naslovom Varnost lahkih motociklov, ki jo danes predstavlja AMZS, skupno število vseh prometnih nesreč upada, medtem ko število nesreč, v katerih so udeleženi motoristi, še vedno narašča. V Italiji in Španiji je vsaka četrta nesreča z udeleženim vsaj enim motornim kolesom, v Nemčiji in Sloveniji vsaka sedma.
Pri vozniku motornega kolesa je verjetnost dvakrat večja, da ima nesreča smrtni izid kot pri vozniku osebnega avtomobila. AMZS se je lani priključil projektom Varnost lahkih motociklov, da bi ozaveščal in predstavljal varnostna priporočila tako motoristom kot zakonodajalcem in izdelovalcem.
Leta 2017 nova določila
Ugotovitve med drugim kažejo, da sistema ABS in CBS pomagata vozniku pri zaviranju s tem, da ohranjata stabilnost vozila in krajšata zavorno pot. Sistem ABS lahko prepreči od 25 do 40 odstotkov prometnih nesreč z motornimi kolesi.
Do leta 2017 bodo morali imeti vsi na novo zasnovani motocikli z motorjem prostornine nad 125 kubičnimi centimetri serijsko vgrajen sistem proti blokiranju koles med zaviranjem. Določilo ne bo veljalo za motocikle s prostornino od 50 do 125 kubičnih centimetrov, ki pa bodo morali imeti kombinirani zavorni sistem CBS. Zanje ABS ne bo obvezna oprema.
Čeprav motor zmore nekaj čez 300km/h (da se malo pohvalim :)<br />Je pa užitek koga prehiteti... brez, da bi ogrožal …
Glavo uporabljat pa okoli sebe gledat in ne bo toliko nesreč. Kot lastnik motorja se na cesti počutim popolnoma varnega …