Za tiste, ki potrebujejo veliko prostora

Foto: Žurnal24 škoda superb Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 škoda superb Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 škoda superb Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24

Your browser doesn’t support HTML5 video

Škoda superb v karavanski različici nadgrajuje limuzinskega z več prostora v zadku, ki je, kar je redkost, tudi elegantneje zaključen. Hkrati je eden od petih kandidatov za Žurnalov družinski avto leta.
Oglej si celoten članek

 

Če več prostora, vključno s štirikolesnim pogonom, še pričakuješ, pa nedvomno ne pričakuješ 3,6-litrskega agregata v nosu in za njim DSG-menjalnika. In vse to za zelo konkurenčno ceno. Med minusi pa nadejmo porabo in doseg avta ter odsotnost nekaterih naprednih tehnologij.  

Zadek veliko lepši
Če smo pri limuzini pisali, da je oblikovalcem pri zadku zmanjkalo navdiha, pa tu niso pustili možnosti za napake. Zaključek je eleganten in zaradi večje prostornosti nekoliko izbočen, športnosti v prid pa je zadnje steklo bolj položno. Drugače je vse znano že od prej, razen dejstva da so pri combiju prtljažna vodila serijska. Meter zdaj pokaže impresivnih, a neglomaznih 4,84 metra in v širino prav tako limuzinskih 1,82, vse to pa je dobra popotnica za prostor v notranjosti.  
    
Veliko prostora, zgledna ergonomija
To se znotraj tudi potrdi, saj sta prednja sedeža bogata in zaradi pomika s pomočjo elektrike zlahka nastavljiva, v drugi vrsti pa je prostora toliko kot v razred večjih poslovnih limuzinah, celo tistih z črko L (podaljšana verzija) v naslovu. Tolikšna mera prostora pa terja davek drugje, in sicer sem že slišal kritike mamic, da jim je otrok, ko je posajen na sedež v drugi vrsti, predaleč in ga ne morejo nadzirati. Ampak to so malenkosti. Ena takšnih je tudi, kako so pri Škodi to dosegli, saj je sedalni del sedežev v drugi vrsti nekoliko krajši kot pri konkurenci. Tudi prtljažnik je svetla točka, saj je s 565 osnovnimi litri napovprečen, sliko pa še izboljšajo številni predali in samodejni odmik roloja, ko pritisnete na tipko električnega odpiranja zadnjih vrat. V najboljšem primeru je prostora za 1.670 litrov, kar bodo znali ceniti obrtniki in podobni.

 

Glede opreme, ergonomije in sploh celotnega videza notranjosti pomislekov nismo imeli, saj je vse urejeno tako, kot mora biti, materiali pa so dorasli celo tistim v podobno velikih modelih s štirimi krogi na nosu. Presežek pomenijo navigacija z zaslonom na dotik, ogrevalne nitke v vetrobranskem steklu za odmrzovanje in poleg sredinskega tudi samozatemnitveni stranski ogledali. Mogoče smo pogrešali le nekaj napredne tehnike, kot sta parkirni asistent in lane assist, ki jih tudi pri znamki VW proti doplačilu le dobiš.

Zmogljiv šestak, ki veliko porabi
V nosu testnika se je vrtel 3,6-litrski šestvaljnik z neposrednim vbrizgom goriva, podobnega pa smo pred časom preizkusili tudi v passatu CC (tam je zmogel še okoli 30 kilovatov več). Tu zmore 191 kilovatov, in kar je še pomembnejše, 350 Nm navora, ki je na voljo že od bencinsko nizkih 2.500 vrtljajev. Pospešuje zelo suvereno, še posebej, če je ročica DSG-menjalnika postavljena v športni način ali če prestavljate vi prek ročice ali naperkov za volanom. Glede zvočne kulise so mnenja deljena, saj motor oddaja  značilen zvok "šestaka", žal pa temu ne sledi izpušni sistem, pa čeprav na zadku za vami vozečim "grozi" s štirimi cevmi večjega premera. Glede lege na cesti zahvaljujoč odličnemu podvozju in veliki medosni razdalji prednjači, svoje pa k temu doda še štirikolesni pogon, ki prek visko sklopke potreben navor razmejuje med obe osi. Vzmetenje kljub temu ni izrazito športno in zmore potnikom ponuditi tudi zadostno mero udobja. S tem pridemo do največje slabosti, ki je poraba, saj se boste pod mejo desetih litrov spustili zelo redko. Če vam bo to uspevalo prepogosto, ste zgrešili njegovo bistvo, saj bi enako dobro shajali s pol manjšim turbakom s 118 kilovati.



Cena je glede na osnovno različico sicer res dvakrat večja, ampak za to razliko dobite najboljše, kar v tem trenutku zmorejo ponuditi pri Škodi. Glede na motor, opremo in tudi vtis (celo prestični) pa je superb vreden nakupa, zaradi nižje porabe pa bo zagotovo bolj priljubljena kakšna dizelska različica. Nekaj pa zagotovo velja: superb bo zagotovo bolj priljubljen kot njegov predhodnik in pogost na naših cestah.

Podatki o vozilu: (Škoda superb combi 3,6 TSI 4x4 DSG)
Motor: 3.580 cm3
Vrsta: šestvaljni bencinski V-zasnove
Moč: 191 kW (260 KM)/pri 6.000 vrtljajih na minuto
Navor: 350 Nm/ med 2.500 in 5.000 vrtljaji na minuto
Poraba: 10,9 litra/100 km, 238 gramov CO2
Zmogljivosti: 250 km/h, 6,5 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):4.838x1.817x 1.462, medosna razdalja 2.761, prtljažnik (v litrih): 565-1.670
Cena: 40.117/46.616 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.