Energična pariška županja Anne Hidalgo je po uspešni akciji, s katero so v francoski prestolnici naredili red z e-skiroji, že poiskala novo tarčo v tamkajšnjem prometu - suve.
Hidalgova želi spet slišati voljo volivcev, zato bo razpisala nov referendum. Parižani in Parižanke bodo 4. februarja glasovali o tem, ali podpirajo načrt o bistveni zagrenitvi življenja vsem, ki želijo s "suvi in 4x4 avti" parkirati v središču mesta. Cena parkiranja za takšne avte bi bila v skladu z načrtom bistveno večja kot za običajne.
S takšnim ukrepom naj bi vplivali na lastnike suvov, da bi se začeli v širokem loku izogibati središča Pariza, gneče z velikimi avti bi bilo manj, zrak bi bil čistejši. Kako natanko bi postavili ločnico med tem, kaj je suv in kaj ni, pa ni povsem jasno.
Izzid tokratnega referenduma je zelo predvidljiv. V nasprotju z referendumom o prepovedi najemniških e-skirojev, ko so lahko glasovali v vsem Parizu, bodo na tokratnem referendumu glasovali samo prebivalci ožjega središča, ki so že tako ali tako povečini brez lastnih vozil in uporabljajo predvsem javni promet.
Sama pravkar s sporne poti na drug konec sveta
Županjini nasprotniki z desnega pola ostro nasprotujejo njenim načrtom. V nos ji mečejo njeno nedavno potovanje v Francosko Polinezijo, ki naj bi bilo zelo netransparentno glede stroškov. Uradno ga je županja predstavila kot pot, na katerem naj si ogledala lokacije, na katerih bodo potekale nekatera tekmovanja kot del prihajajočih olimpijskih iger. Te bo prihodnje poletje gostil Pariz.
Kasneje je urnik potovanja podaljšala iz osebnih razlogov, menda na lastne stroške. A ves čas potovanja njen kabinet ni objavil niti ene fotografije uradnega dela obiska, zato je opozicija prepričana, da je šlo le za drag turizem na javne stroške. Prav tako se opozicija sprašuje, kako lahko županja govori o čistem zraku, potem ko je ravnokar z letalom prepotovala več kot 30.000 kilometrov.
Zakaj že?