Štirisedežni kabriolet so narisali oblikovalci pri Pininfarini, združeval pa bo mešanico že znanega Fordovega kinetičnega dizajna in italijanskega šarma. Tako kot predhodnika, ki so ga predstavili v Ženevi leta 2006, ga bodo izdelovali v italijanskem Bairu. V tovarni obljubljajo, da bo focus zelo oster tekmec VW eosu ali peugeotu 308 CC. Pri tem se ne bo zanašal le na zelo dobre vozne lastnosti, dobro bo poskrbljeno tudi za udobje. Velja omeniti predvsem 534 litrov v prtljažniku, ki so na volju ob sestavljeni trdi strehi (ob spravljeni 248 litrov).
Tri krat tri
Veter v laseh bo mogoče uživati s pomočjo treh preverjenih motorjev in prav toliko paketov
opreme (trend, sport, titanium). Vstopni 1,6-litrski agregat ponuja 74 kW (100 KM) moči. Drugi
bencinar je dvolitraš, na zalogi ima 107 kW (145 KM) in je na voljo tudi z avtomatskim menjalnikom.
Za ljubitelje dizlov je tu motor
2,0 TDCi
s 100 kW (136 KM) moči in 320 Nm navora.
Notranjost naj bi bila ne glede na paket opreme zelo udobna, uporabljeni bodo kakovostni materiali, posebna pozornost bo namenjena tudi kakovostni izdelavi, na voljo bo obilje danes že nujne tehnologije v obliki povezav USB in bluetooth . Serijska pri vseh paketih bodo 17-palčna lahka platišča.
CC tako zaokrožuje focusovo paleto, ki jo sestavljajo tri- in petvratna različica, sedan, karavan in vroči ST. Vsem naštetim naj bi se v prihodnosti pridružil še oživljeni dirkač RS.