Za Peugeotovo kombilimuzino je končno tu tudi kombi

Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW
Peugeot je v Slovenijo po novi generaciji kombilimuzine spodnjega srednjega razreda peugeota 308 pripeljal tudi kombi peugeot 308 SW.
Oglej si celoten članek

Pri Peugeotu pravijo, da novi peugeot 308 pooseblja več dobrih lastnosti, kar velja tudi za njegovo kombijevsko različico.

Pokukali smo 10 novosti, ki smo jih našli v 308

Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW

Prva je dinamičnost, h kateri gotovo  pripomorejo tudi motorji, ki so tudi v kombiju enaki kot v kombilimuzini. Ti so dve različici 1,2-litrskega trivaljnika z močjo 81 ali 96 kilovatov ter 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 96 kilovatov. Močnejši bencinski in turbodizelski motorja bosta na voljo tudi z možnostjo osemstopenjskega samodejnega menjalnika.

Preizkusili smo Preizkusili smo enega cenovno bolj »dostopnih« električnih križancev

Na voljo bosta tudi dva hibridna sklopa z močjo 132 ali 162 kilovatov, ki ju bosta sestavljala 1,6-litrski turbobencinski motor z dvema močema in enaki elektromotor ter baterija, ki omogoča do 60 kilometrov električne vožnje z največjo hitrostjo 130 kilometrov na uro.

Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW

Odlična aerodinamika

Izpostavljajo tudi lego na cesti, h kateri pripomore tretja generacija modularne platforme EMP2, iz katere izhaja tudi visoka stopnja varnosti, h kateri sicer pripomorejo tudi asistenčni sistemi. Izstopa tudi zadnja generacija i-cockpita z možnostjo tridimenzionalnega prikaza digitalnih instrumentov in 10-palčnim za dotik občutljivim zaslonom, ki je z navideznimi gumbi i–toggle prevzel tudi precej opravil fizičnih stikal. Na voljo bo sedem barv karoserije, za razliko od kombilimuizine, kjer je serijska kovinska olivno zelena, pa je kombi serijsko na voljo v kovinski modri barvi »blue avatar«.

Avto Tamara Zidanšek kot Novak Đoković

Kombi peugeot 308 SW se od kombilimuzine torej razlikuje predvsem po zadnjem delu, ki mu prinaša 196 litrov več prtljažnika, ki tako v osnovi meri 608 litrov, povečan pa 1.634 litrov. Hibridni 308 SW se sicer zaradi baterije odpoveduje 60 litrom prtljažnika.  Za razliko od kombilimuzine, se naslonjala sedežev namesto tretjinsko zlagajo v razmerju 40-20-40 in sicer zgolj s potegom vzvoda na robu prtljažnika. Za 5,7 centimetra je daljša tudi medosna razdalja, kar se pozna tudi na prostornosti zadnje klopi, 27 centimetrov daljša karoserija pa se bolj elegantno izteka v zadek z značilnimi lučmi v obliki krempeljcev, ki med drugim prispeva tudi k ugodnemu količniku zračnega upora 0,277.

Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW

Ponudba in cene

Za najbolj izpostavljeno različico peugeota 308 SW active pack s 96-kilovatnim turbobencinskim motorjem in ročnim menjalnikom bo treba po odbitku običajnega popusta zaradi financiranje treba odšteti najmanj 20.773 evrov, kar je 800 evrov več od kombilimuzinske različice. Takšen pribitek k ceni kombilimuzine sicer velja generalno za vse različice kombija.

Avto Kako zagotoviti dober zvok v avtomobilu?

Pri Peugeotovem slovenskem uvozniku sicer ugotavljajo, da so kombiji spodnjega srednjega razreda kljub naskoku križancev še vedno zelo priljubljeni, zato računajo  na dobro prodajo. Do konca leta tako pričakujejo prodajo okrog 200, prihodnje leto pa 400 avtomobilov. Tudi dobave so za zdaj pravočasne in je na avtomobile treba čakati dobre tri do štiri mesece.

Foto: MatijaJanežič peugeot 308 SW

3D-tisk 3D-tisk je eden od temeljnih stebrov četrte industrijske revolucije

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 18:43 7. Maj 2022.

    če je to najlepši karavan ? verjetno na odpadu. drugič pa prej poglejte mal okol. še fiat tipo je za …

  • 16:07 7. Maj 2022.

    Z eno besedo,grdosija!

  • 13:40 7. Maj 2022.

    S tem avtom so pa res zadeli v polno. Vsaj eni, ki so pokazali, da se lahko ekran lepo vgradi …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.