Za CX-5 še dizelsko srce

Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5
CX-5 je zaradi naravne katastrofe na Japonskem lani zamujala s proizvodnjo, zdaj pa so kapacitete v matični tovarni v Hirošimi premajhne. Z zamudo prihaja tudi dizelski model, ki naj bi predstavljal 75 odstotkov prodaje CX-5.
Oglej si celoten članek

V Sloveniji je trg SUV v porastu, lani so pri nas prodali preko 5.200 tovrstnih vozil. Zato ne gre čuditi, da so pri Mazdi težko pričakovali novinca CX-5, ki je zaradi težav na Japonskem prišel z zamudi. Najprej z bencinskimi motorji in povsem novo tehnologijo Skyactive, s katero sta opremljeni tudi dizelski različici 2,2-litrskega štirivaljnega pogonskega agregata.

V primerjavi s predhodnikom je novi dizelski agregat lažji za 10 in varčnejši za 20 odstotkov. Mazda ga ponuja v dveh različicah, z 110 kilovati (150 kM) moči in 380 Nm navora ter 129 kilovati (175 KM) in 420 Nm navora.

Boljši pospeški, nižja poraba

Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Šibkejšo je moč kombinirati z dvo- oziroma štirikolesnim pogonom, zmogljivejša pa je izključno na voljo le v kombinaciji s 4WD. Zahvaljujoč novemu sistemu vbrizgavanja, ki omogoča majhno kompresijsko razmerje (14:1), so izboljšali zgorevanje in s tem tako porabo kot emisije, vožnja z njim pa je bolj uglajena. V primerjavi s predhodnikom se hvali z več navora v nižjih in višjih vrtljajih, s tem pa tudi z boljšimi pospeški, ki je v primeru različice s 110 kilovati in dvokolesnim pogonom 9,2 sekunde. Tovarniško izmerjena poraba v omenjeni kombinaciji motor-pogon je 4,6 litra, emisije CO2 pa 119 gramov na prevožen kilometer.

Dizel prevladujoč

Obe različici sta opremljeni s sistemom star/stop. Na izbiro je tudi šeststopenjski samodejni menjalnik in vsa napredna tehnologija, o kateri smo pisali že ob predstavitvi bencinske različice. Prav tako so popolnoma enaki paketi opreme, ki so štirje.

Foto: Gregor Prebil Mazda CX-5 Vstopni dizelski model s pogonom na dve kolesi in ročnim menjalnikom stane 24.590 evrov, štirikolesni pogon avtomobil podraži za 2.000 evrov, prav toliko stane samodejni menjalnik.

Uvoznik namerava letos prodati 200 mazd CX-5, ki v prodajni paleti zamenjuje CX-7. 75 odstotkov naj bi bilo dizelskih motorjev, enak odstotek kupcev naj bi se odločil za štirikolesni pogon, medtem ko naj bi samodejni menjalnik izbralo le 15 odstotkov voznikov mazde CX-5.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.