Kako sistem samodejnega bočnega parkiranja deluje, smo preverili v praksi. Z avtomobilom se je treba počasi pomikati mimo parkiranih avtomobilov. Senzorji sami izračunajo, kje je prosto mesto, vozniku pa se na zaslonu izpiše, kdaj mora vozilo ustaviti.
Naloga voznika je, da prestavi v vzvratno prestavo, spusti sklopko in parkiranje nadzira z zavoro. Volan se med parkiranjem vrti sam, senzorji spredaj in zadaj pa voznika opozarjajo na oddaljenost od ovire. Voznik mora sam zavirati, sicer trči v avtomobil.
Če je prostor premajhen, da bi ga elektronika v prvem poskusu parkirala na želeno mesto, mora voznik prestaviti v prvo prestavo, nakar sistem sam popravi položaj vozila in parkira znotraj parkirnega prostora. Slabost sistema je za zdaj zgolj ta, da mora avtomobil nazaj v promet spraviti voznik, saj tega sistem sam še ni zmožen.
Dodatni paket parkiranja Pomočnik vozniku 2, ki vsebuje tudi sistem samodejnega parkiranja, je pri testnem fordu focusu stal 835 evrov.