"Pogovarjanje“ osebnih vozil s cestno signalizacijo naj bi količino izpustov CO2 v mestnih jedrih znižalo za 15 odstotkov, pripomoglo pa naj bi tudi k manjši gneči in večji varnosti v prometu, so prepričani v Audiju, ki prvi takšen sistem, poimenovali so ga Travolution, že preizkuša na nemških cestah.
Novost ne zahteva velikih vlaganj v infrastrukturo, pozitiven učinek pa bo prinesla vsakemu posamezniku, ki se odloči za vgradnjo. Manfred Poschenrieder iz BMW, ki prav tako razvija podoben sistem, vidi prednost v dejstvu, da lahko voznik predvideva dogajanje pred sabo in temu prilagodi odmerjanje plina in s tem občutno zmanjša porabo. Poschenrieder nam je še pojasnil, da bo BMW nemškim voznikom svoj sistem ponudil brezplačno za določen čas, kasneje pa bodo morali plačati letno naročnino. Sistem bo mogoče vgraditi v prav vse modele BMW.
Sistem predlaga hitrost
Pri BMW so v začetku leta v Münchnu tako povezali štiri semaforje, pri Audiju pa že testirajo 15 vozil in 25 semaforjev. Sistem deluje preko LAN- in UMTS-omrežij, v vozilo pa podatke, ki jih dobi od semaforjev, posreduje vozniku in mu predlaga hitrost, s katero mora voziti, da bij uel zeleno luč. Če je ta višja od zakonsko dovoljene, mu pospeševanje odsvetuje in posreduje podatek, kako dolgo bo čakal do naslednje zelene luči.
Pri Audiju so izračunali, da 15-odstotni prihranek pri gorivu v mestnem prometu pomeni prihranek 700.000 litrov na leto. Projekt Travolution je podprlo Bavarsko ministrstvo za ekonomijo kot del bavarskega programa raziskovanja in razvoja informacijske in komunikacijske tehnologije.
Za 15 odstotkov manj izpustov
Inteligentni semaforji naj bi v prihodnost močno zmanjšali gnečo v mestih, izpuste CO2 pa za kar 15 odstotkov.
Leta 2012 naj bi bili prvi modeli BMW že opremljeni s sistemom car to traffic.