Eden takšnih je ford s-max z zmogljivim dvolitrskim turbobencinskim agregatom iz družine Ecoboost s 176 kilovati moči (240 KM). Ni le pod motorni pokrov skriti agregat tisti, ki dvigne adrenalin, športne linije so opazne že na prvi pogled. Velika in atraktivna 18-palčna platišča (pričakujte dodatne stroške pri kupovanju zimskih pnevmatik), dodatni pragovi, spojler na zadku, zatemnjena stekla v kombinaciji s črno barvo in dvojna izpušna cev, znajo "prizemjliti" marsikaterega voznika kupeja ali športnejše limuzine, da z vami ne poskuša "zobati češenj."
Hvalimo odlične biksenonske žaromete s samodejno nastavitvijo višine svetlobnega snopa in sistemom za pranje, zaradi katerih boste ponoči vidni na daleč, tudi sami pa boste pravočasno opazili dogajanje pred vami, tudi v ovinkih.
Sedeži športni, a udobni
Testnik je imel s seznama oprem skoraj vse, kar si lahko oče zaželi, med drugim tudi pregledno kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, premium navigacijski sistem s 7-palčnim barvnim LCD zaslonom občutljivim na dotik ter 10 zvočnikov, aktivni vozniški paket plus (sistem za zaznavanje mrtvega kota v vzvratnih ogledalih (BLIS), električno poklopni in ogrevani vzvratni ogledali, sistem za opozarjanje neželene menjave smernega pasu (LDW), sistem za opozarjanja zbranosti voznika, ki pa končno ceno, ki je ena od redkih šibkih točk vozila, dvignejo visoko.
Tisti, ki bi se z njim vozil varčno naj razmisli o šibkejšem motorju
Bistvo vozila je pogonski sklop in vozne lastnosti. Voznik v hipu ugotovi, da ne sedi za volanom običajnega vozila. Kljub 1.600 kilogramom z mesta do stotice pospeši v dobrih sedmih sekundah, najvišja hitrost krepko presega 200 km/h, a je še bolj bistvena stabilna drža tako na avtocesti, kot v ovinkih. Nagibanja je zares malo, podvozje pa kljub tršim nastavitvam v kombinaciji s sedeži zmore veliko mero udobja, tudi za daljše poti.
Podatki o vozilu: (Ford S-Max 2.0 EcoBoost)
Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.199 cm3
Največja moč: 176 kW (240 KM) pri 6.000 vrtljajih
Najvišji navor: 340 Nm pri 1.750 vrt./min.
Testna poraba: 10,4 litra/100 km (mešani cikel), izpust 189 g CO2/km
Zmogljivosti: 240 km/h, 7,6 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.768 x 1.884 x 1.658, medosna razdalja 2.850
Prtljažnik: 480/1820 litrov
Cena: 35.920/42.108 evrov
Z njim ni dobro "zobati češenj“
Po enoprsotorcih posegajo očetje, največkrat ne zaradi želje po njih, pač pa zaradi notranje centimetrske velikosti in praktičnosti, ki jo potrebujejo za prevoz družinskih članov in vseh stvari, ki jih nosijo s seboj. Takšen nakup še ni razlog, da očetje pozabijo na sanje, da bi imeli športno vozilo. Tudi enoprostorci so lahko dinamični.
Prostornina: 1.199 cm3 = 2 litra? a ste lahko še večji šalabajzerji?