Ena od prednosti električnih avtomobilov je, da lahko delujejo tudi kot stabilizatorji mreže. Električna energija, ki jo lastnik električnega avtomobila napolni v avtomobil ponoči, ko je potreba po električni energiji manjša, ali z izkoriščanjem obnovljivih virov energije, lahko v mrežo vrnemo podnevi, ko so potrebe potrošnikov največje. Nekatera mesta so zato v električno omrežje povezala ne samo enosmerno električna vozila, ampak sistem, da, ko avtomobili počivajo, na neki način tudi polnijo omrežje.
Nissan, ki v prihodnjih mesecih tudi v Slovenijo pripeljal novo generacijo električnega leafa, je s testiranji v Evropi že začel. Japonski proizvajalec vozil in britanski urad za vozila z nizkimi emisijami (OLEV) bodo postavili tisoč povratnih polnilnic, da bi spoznali, koliko bo ta nova tehnologija vredna za lastnike avtomobil in podjetja, ki se ukvarjajo z distribucijo električne energije.
Naložba je vredna več kot 30 milijonov evrov, polnilnice pa bodo postavili v naslednjih treh letih. Pri Nissanu verjamejo, da bodo lahko lastniki električnih vozil na leto zaslužili okoli 400 evrov.
I feel Slovenija, kje rbomo mi bomo še leta 2050 brez zob, s tuberkulozo, kurili na drva in vozili 30 …
Edina država ki ima sistem dvosmernega "števca" za električna vozila je Japoska od Fukušime naprej...pri nas lahko tak avto samo …