Po letu 2006, ko je Celje gostilo zadnji slovenski avtomobilski salon, in po odpovedi leta 2009 je v pripravi nov poskus. Marca prihodnje leto naj bi si na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani spet ogledovali nove modele avtomobilov, zagotavlja organizator.
"Z Gospodarskim razstaviščem imamo podpisano dolgoročno pogodbo. V ta projekt gremo, pa četudi z glavo skozi zid," pravi pobudnik dogodka Matjaž Tomlje, ki je leta 1994 in 1995 že organiziral salona najhitrejših vozil.
Sedem dni, osem potrjenih
"To bo klasični avtosalon, ki bo vsaki dve leti. Uvoznikom sem ponudil smešno nizke cene razstavnega prostora," razlaga nekdanji dirkač, ki nam je razkril, da je osem slovenskih uvoznikov že prepričal. "Brez njih v to ne bi šel. Dokler nimam resnih zagotovil, pogodbe ne bi podpisal. Bo pa zagotovo bojkot s strani nekaterih uvoznikov," dodaja Tomlje.
Večina uvoznikov proti
Sekcija je že marca prejela sklep, da se na avtosalon leta 2012 ne gre, a so po Tomljetovi ponudbi še enkrat preverili stanje med člani. "Mnenje večine ostaja nespremenjeno, torej da se na avtosalon ne gre. Smo v najtežjih časih, kar jih slovenski avtomobilski trg pozna. Žal si v tem trenutku ne moremo privoščiti take investicije. Cena razstavnega prostora je najmanjši strošek," pojasnjuje Aleš Suhorepec, predsednik Sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije. Pripravljenost med uvozniki smo preverili tudi sami. Negativno so se izrazili pri Renaultu, Nissanu, Dacii in Fordu. Uvozniku toyot se ideja zdi zanimiva, drugi se bodo še odločili.
Z glavo skozi zid
Avtosalon. Marca 2012 se Sloveniji po sušnih letih spet obeta avtosalon, a brez večine uvoznikov.
ta tip se ne zaveda da živimo v letu 2011 in ne v letu 1995...obeta se nam nov polom. avtohiše …