Gordon Murray je tisti avtomobilski oblikovalec, ki je imel prse vmes pri kreiranju superšportnika mclaren F1, zato ni čudno, da so se pri Yamahi odločili, da na avtomobilskem salonu v Tokiu predstavijo koncept športenga vozila. Poimenovali so ga sports ride, ki je veliko bolj opazen, kot yamahin mali avto MOTIV.e.
Res tehta le 750 kilogramov?
Atraktivni koncept bi lahko predstavil Yamahin odgovor na mazdo MX-5 in toyoto S-FR. V dolžino meri zgolj 3,9 metra, širok je 1,72 metra in visok 1,17 metra. Dvosed neuradno tehta vsega 750 kilogramov, kar so dosegli z uporabo ogljikovih vlaken. Tudi zato naj bi vanj vgradili zgolj enolitrski trivaljni turbobencinski agregat z "le" okoli 73 kilovatov moči (100 KM). To naj bi bilo ob nizki masi vozila dovolj za vznemirljivo vožnjo, karakteristike pa naj bi bile podobne kot pri lotusu elise. Pri Yamahi sicer o pogonskem motorju še molčijo.
Yamahin šef za inovacije Masato Suzuki je potrdil, da so možne tudi drugačne karoserijske izvedenke. Pri Yamahi v avtomobilih vidijo predvsem potencial za demonstracijo inženirskih inovacij.
o "pogonskem motorju".....? Ko govorimo o motorju, je ta vedno pogonski. Če želimo uporabiti besedo agregat, pa beseda pogonski paše …