V zgodnjo objavo fotografij serijskega modela jih je prisililo dejstvo, da so se na svetovnem spletu že prej pojavile risbe modela. Silhueta avtomobila je nekoliko drugačna, saj dodaten par vrat zahteva bolj ravno streho. Prtljažnika je za 251 litrov, s podiranjem zadnjih sedežev naraste na 951 litrov.
Štirivratnež je popolnoma enakih zunanjih dimenzij kot trivratni model, torej 3,54 metra v dolžino, 1,64 v širino in 1,48 metra v višino, za dodaten par vrat pa bo treba v Nemčiji doplačati 475 evrov. Cena osnovnega modela bo sicer tam stala 10.325 evrov.
Pri motorjih ni nobenih sprememb, kar pomeni, da je pogon poverjen 44- in 55-kilovatnemu litrskemu bencinarju, opremskih različic bo pet, na seznamu je tudi sistem za zaviranje v sili pri majhnih hitrostih.
Tudi popoprani GT
V Wolfsburgu naj bi sicer že sprejeli tudi odločitev, da gre trivratni koncept GT up! v serijsko proizvodnjo. Poganjal ga bo trivaljni turbo motor, ki naj bi imel okoli 80 kW moči.